Sou a: Inici / Actualitat / Notícies / 33na edició dels Premis Nacionals de Recerca (FCRI)

33na edició dels Premis Nacionals de Recerca (FCRI)

El Govern i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació obren nova edició de la convocatòria amb 6 modalitats. Termini: fins el 28/09/2022 (14h) (termini intern: 23/09/2022)
33na edició dels Premis Nacionals de Recerca (FCRI)

I. Modalitats

• Premi Nacional de Recerca.
    • Dotació premi: 40.000 € + figura acreditativa
    • Requisit: han de tenir reconeguda relació amb Catalunya, independentment si en son originàries, que treballin o hagin treballat.
    • Documentació necessària: dades identificatives de la persona proposada: dades generals, dades addicionals (número de tesi, nombre de patents, premis, distincions, etc.), currículum complet de la persona proposada (format Word o PDF); resum dels mèrits de la persona proposada pels quals es presenta la candidatura.

• Premi Nacional de Recerca al Talent Jove.
    • Dotació premi: 10.000 € + figura acreditativa
    • Requisit: investigadors/res que no hagin complert 40 anys a la data de tancament de la convocatòria (en cas de dones, s'augmentarà en un any més en l'edat mínima per fill/a acreditat/a), que realitzin la seva activitat científica a Catalunya i/o a l'estranger
  • Premi Nacional de Comunicació Científica
    • Sense dotació econòmica. Figura acreditativa
    • Requisit: millor iniciativa de comunicació i divulgació científica feta a Catalunya en qualsevol dels possibles formats i mitjans existents (publicacions en paper o digitals, programes de ràdio i televisió, webs, exposicions i festivals, entre d’altres), així com els professionals d’aquests àmbits.
    • Documentació necessària: dades identificatives de l’entitat/iniciativa o la persona proposada; resum de la candidatura; descripció completa de l’entitat/iniciativa o de la persona proposada (format Word o PDF) impacte social, econòmic i internacional, si escau, de la candidatura
  • Premi Nacionals de Mecenatge Científic
    • Sense dotació econòmica. Figura acreditativa
    • Requisit: persones, empreses o entitats per la donació o la seva contribució a la generació de recursos filantròpics per promoure o recolzar projectes científics a Catalunya.
  • Premi Nacional al partenariat publicoprivat en R+i
    • Sense dotació econòmica. Figura acreditativa
    • Requisit: persones, entitats o empreses per les seves iniciatives de foment de la cooperació entre el sector públic i el privat en les activitats de recerca i la impulsió de programes de finançament privat de la recerca i la innovació
  • Premi Nacional d'Innovació a la creació d'una Empresa de Base Científica
    • Sense dotació econòmica. Figura acreditativa
    • Requisit: poden presentar-se les 12 universitats i centres de recerca reconeguts, sense ànim de lucre, que participin del sistema de R+D+I de Catalunya, mitjançant la creació d’una empresa basada en la recerca amb una antiguitat ≤ a 3 anys.
    • Documentació necessària: igual que l'anterior.

Trobareu el detall a les bases de la convocatòria. Podeu veure a la web els guardonats d'anys anteriors.

II. Presentació de sol·licituds

• No autocandidatures.
  • Ho poden presentar: les universitats (òrgans de govern, facultats, escoles, departaments), els centres de recerca, els instituts universitaris de recerca, les acadèmies, les empreses i fundacions, persones guardonades anteriorment amb l’antic Premi Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i, en general, tots els agents del sistema català de recerca i innovació.
  • Termini: fins el 28/09/2022 (14h). Termini intern: 23/09/2022

Important que contacteu amb l'Eduardo García Urdiales del Servei de Suport a la Recerca i Innovació per a gestionar la documentació i presentació de la vostra candidatura.

arxivat sota: