Sou a: Inici / Actualitat / Notícies / Càtedra ENIA_Mostres d'interès d'empreses

Càtedra ENIA_Mostres d'interès d'empreses

En el marc de la convocatòria Càtedra ENIA 2023, s'informa a totes les potencials empreses interessades, que la UPC presentarà sol·licitud a la modalitat Internacional. En cas de voluntat de participar, podeu trobar tota la informació en la notícia. Data límit: 27/02/2023

I. Objecte:

• En el marc de la convocatòria Càtedra ENIA d'Intel·ligència Artificial, des de la Universitat Politècnica de Catalunya s'informa que es presentarà una sol·licitud a la modalitat Internacional. És necessaria la participació de com a mínim, una entitat del sector productiu que aporti un 25% del pressupost total.

II. Requisits:

• Empresa de reconegut prestigi internacional i de l'àmbit IA
  • Aportació de 400.000€, el 25% del pressupost total
  • Duració de 4 anys
  • L'aportació s'hauria de realitzar durant el primer any de càtedra
  • Despeses elegibles: consultar annex II de les Bases reguladores

III. Documentació a presentar:

• Targeta d'identificació fiscal, acreditació del poder de firmant, declaració responsable DNSH, declaració d'abscència de conflicte d'interès (DACI), declaració de cessió i tractament de dades, declaració de compromís en relació a l'execució de les actuacions, memòria de comptes anuals 2019, 2020 i 2021; pla d'actuació, memòria d'excel·lència científica, memòria de qualtiat científica, memòria de les accions de formació i difusió; memòria d'impacte, memòria de cumpliment del reglament UE 2016/679 General de protecció de dades, acord privat elevat a escriptura, pla de sostenibilitat, compromís de sotmetre's a les actuacions de comprovació i control, acreditació de la capacitat de representació dels firmants de les declaracions i certificat de tercers (opcional).

En cas d'estar interessats/ades, si us plau, envieu correu suport.rdi@upc.edu