Sou a: Inici / Actualitat / Notícies / Nova web dels Serveis Cientificotècnics

Nova web dels Serveis Cientificotècnics

El portal ja està publicat i és accessible en els idiomes català, castellà i anglès. És el nou punt d’accés als Serveis Cientificotècnics de la UPC des de l’exterior.
Nova web dels Serveis Cientificotècnics

Des del Servei de Suport a la Recerca i la Innovació (SSRI) s’ha creat la nova web dels Serveis Cientificotècnics de la UPC.

El portal ja està publicat i és accessible en els idiomes català, castellà i anglès. Mitjançant el format de finestreta única, permet consultar les tarifes actualitzades per a ús extern de tots els serveis i infraestructures. Està destinat a ser el nou punt d’accés als Serveis Cientificotècnics de la UPC des de l’exterior. Per a ús intern, s'està treballant en una nova plataforma que es preveu iniciar a partir del proper any 2023.

Finestreta única

El nou portal es presenta com un servei de finestreta única, des d’on qualsevol empresa, administrador o investigador pot accedir a tot el ventall d’opcions existents en la nostra universitat.

La informació es presenta en dos formats:

• La descripció de línies de servei que es poden desenvolupar en diferents àmbits d’aplicació.
  • Llistat d’infraestructures científiques destacades, amb tarifa associada o sense.

Tarifes per a ús extern

Tota la informació que apareix a la web està destinada a millorar la visibilitat externa de la UPC i, per tant, totes les tarifes que hi apareixen no coincideixen amb les publicades per a ús intern. Són per a informació exclusiva de personal i entitats externes.

Per aquesta raó, no apareix cap nom de grup de recerca ni el contacte directe de cap investigador en les línies de servei, perquè per tal de presentar una imatge sòlida cap a l’exterior es realitzarà aquesta tasca de connexió en el back office.

Actualment s’està treballant en un portal intern, a través del qual els investigadors podran accedir a tota la informació relativa als serveis cientificotècnics interns. En aquesta versió, podran accedir a la informació completa: equipaments disponibles, grups de recerca, contactes, tarifa interna aprovada, informació d’accés a infraestructura d’altres universitats, etc. Està previst que aquest projecte s’iniciï el 2023.

arxivat sota: