Sou a: Inici / Actualitat / Notícies / Presentades les propostes d'ajuts als grups de recerca (SGR)

Presentades les propostes d'ajuts als grups de recerca (SGR)

S'han presentat 128 propostes participades per 1.605 investigadors/es. En total, s'ha sol·licitat un finançament de més de 8 milions d'euros.
Presentades les propostes d'ajuts als grups de recerca (SGR)
Laboratori de polímers de l'Institut d'Investigació Tèxtil i de Cooperació Industrial de Terrassa (INTEXTER)

Els ajuts per donar suport a l’activitat científica dels grups de recerca de Catalunya (SGR-Cat 2021) són una convocaòria de l'Agència de Gestió Universitària i de Recerca (AGAUR) de la Generalitat de Catalunya per impulsar les activitats dels grups de recerca que permetin reforçar l'impacte científic, econòmic i social de la recerca, així com promoure la seva projecció internacional.

El darrer 2 de maig es va tancar el termini de presentació de sol·licituds de la convocatòria, i l'equip de la Unitat de Projectes Nacionals ha gestionat un un total de 128 propostes de diversos grups de recerca de la UPC. Aquestes, involucren a 1.605 investigadors/es, dels quals 104 són d'altres entitats de recerca. La suma de finançament sol·licitat arriba fins als 8.080.764,56€.

De les diverses modalitats incloses a la convocatòria, les 128 sol·licituds es distribueixen en:

• GRC Reconeixement: 19 sol·licituds (no es sol·licita finançament).
  • GRC Finançament: 103 sol·licituds (7,8 milions d'euros).
  • GRE Finançament: 6 sol·licituds (270 mil euros).

S'espera que la resolució de la convocatòria es faci pública cap a finals del 2022.

arxivat sota: