Sol·licitud i tramitació de la signatura de contractes i projectes

Sol·licitud, tramitació i seguiment dels contractes i projectes de recerca

FLUX és una aplicació que permet la sol·licitud, tramitació i seguiment de la validació telemàtica dels documents necessaris per a la signatura de projectes de recerca.

Cal tenir en compte:

Mobilitat "PACAE" per la Prevenció de riscos laborals

La persona responsable PDI del contracte/projecte ha de garantir la coordinació d’activitats empresarials amb l’empresa, quan hi ha mobilitat de personal de la UPC a altres centres de treball i/o l'inrevés.

La UPC posa a disposició dels responsables de contracte el Programa d’Ajuda per a la Coordinació d’Activitats Empresarials on trobarà la informació, assesorament i els formularis necessaris abans d'iniciar l'activitat.

Per a més informació (PACAE(obriu en una finestra nova)).

Vinculació de persones d'altres entitats

En el cas que en aquest contracte, conveni o projecte hi hagi personal docent i investigador que pertanyi a entitats amb personalitat jurídica diferent de la Universitat i que hi desenvolupin tasques acadèmiques mitjançant un acord o altres formes de col·laboració estarà sotmès a la Normativa reguladora del personal vinculat UPC, aprovada mitjançant l'Acord 17/2016 del Consell de Govern(obriu en una finestra nova) de la UPC i, previ el compliment dels tràmits i requisits establerts en aquesta normativa, tindrà la consideració de personal vinculat a la UPC.

Protecció de dades personals

En compliment del que disposa el  Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (en endavant, RGPD), us informem que les dades de caràcter personal es recopilen i es tracten amb les finalitats descrites en el Registre d’Activitats de Tractament de dades personals de la UPC (https://rat.upc.edu). En particular, pel que fa a la gestió de forma multicanal del servei d’informació i atenció a les persones que contacten amb aquesta universitat, la informació bàsica de protecció de dades és la que es descriu en aquest enllaç https://rat.upc.edu/ca/registre-de-tractaments-de-dades-personals/F03.13.

Enllaços a FLUX

RECOMENACiÓ: Utilitzar preferentment els nevagadors d'INTERNET EXPLORER, o bé, MOZILLA FIREFOX

Nova sol·licitud(obriu en una finestra nova)

Seguiment i tramitació de signatures(obriu en una finestra nova)

Per a més informació podeu posar-vos en contacte amb la vostre Unitat de Suport a la Recerca habitual.