Sou a: Inici / Notificacions / Àrea (Notif. Generals) / Noticies / Comunicats en relació al coronavirus (COVID-19)

Comunicats en relació al coronavirus (COVID-19)

Preguntes freqüents sobre l'efecte de la crisi sanitària ocasionada per el CoVid-19 en les convocatòries de l'Agència Estatal d'Investigació. El document s'anirà actualitzant en funció de la informació que es disposi en cada moment (versió 3 amb data 13/04).

• 16/03/2020 Col·laboracions línies de recerca contra el Covid-19 DGR

El Director General de Recerca voldria conèixer tota la informació de possibles línies de recerca contra el Covid-19 que estigui duent a terme la nostra universitat. En aquests moments s’està aplegant tota la informació en tots els àmbits de recerca de les universitats i altres entitats de coneixement d'arreu.

Si us plau, per aquells grups que considereu que podeu participar en aquesta crida, envieu un email a info.rdi@upc.edu, on es recollirà de manera centralitzada tota aquesta informació.

• 16/03/2020 Comunicat de la DGR
D'acord amb les disposicions addicionals tercera i quarta del Real Decret 463/2020, de 14 de març, queden suspesos els terminis administratius, s'interrompen els terminis per a la tramitació de procediments i també els terminis de prescripció i caducitat, amb la qual cosa tots els terminis que us haguem donat fins ara estan suspesos i no es reprendrà el seu còmput fins que s'aixequi l'estat d'alarma, inclosos els que tenen data fixa.

• 16/03/2020 Nota informativa de l'Agencia Estatal de Investigación

Comunicación sobre los plazos administrativos de la AEI a los beneficiarios y solicitantes de sus ayudas en relación con la crisis sanitaria ocasionada por el COVID -19(obriu en una finestra nova)

• 15/03/2020 Comunicat de la CRUE a Rectors i Rectores de les universitats:

Avui 15 de març de 2020, el President de la CRUE, José Carlos Gómez Villamandos, després de parlar amb el Ministre de Ciència i Innovació, Pedro Duque, en el marc de les mesures preses en el Real Decret 463/2020, de 14 de març de declaració de l’estat d’Alarma, ha notificat als rectors i rectores de les Universitats Espanyoles el següent acord:

1. Posar a disposició dels Serveis Sanitaris els laboratoris i grups de recerca amb coneixement sobre la reacció en cadena de la Polimerasa (PCR).
  2. Que els terminis establerts en els Projectes de Recerca i qualsevol altre termini administratiu queden suspesos, mentre duri l’estat d’Alarma.  (Per més informació, llegir les disposicions addicionals tercera i quarta del Real Decret (obriu en una finestra nova)

L'Agencia Estatal d'Investigació esta elaborant una nota informativa que farà publica en els proper dies.