Sou a: Inici / Notificacions / Àrea (Notif. Generals) / Noticies / Convocatòria 2021 MISIONES de I+D en IA

Convocatòria 2021 MISIONES de I+D en IA

La Secretaria d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial publica i obre la convocatòria per a finançar projectes d'investigació industrial o desenvolupament experimental en matèria d'IA. Pressupost de la convocatòria 50M€. Termini: fins el 03/08/2021
Convocatòria 2021 MISIONES de I+D en IA

1. Objecte

Convocatòria adreçada a grans projectes d'R+D (TRL 3-4 en investigació industrial, i TRL 5-6 en desenvolupament experimental) realitzats en cooperació amb la participació d'entitats públiques i privades, per fer front a grans missions de país en àmbits temàtics en les següents àrees: agroalimentari, salut, medi ambient, energia segle XXi i treball.

2. Característiques

• Qui: agrupacions o consorcis formats per empreses, organismes d'investigació i difusió, i associacions empresarials. S'haurà de nomenar un representant de l'agrupació, quin serà l'interlocutor amb l'Administració. Hi haurà un coordinador (gran empresa) que rebrà els fons i farà el pagament a la resta de beneficiaris.

Composició mínima: una gran empresa (coordinador) + un organisme d'investigació i difusió del coneixement + 5 pymes

• Quant: % en funció del tipus de projectes i beneficiaris. Per als organismes públics d'investigació i difusió, la intensitat màxima per als costos marginals és del 100%.
  • Pressupost: entre 10-20 M€. Els projectes d'investigació industrial rebran com a màxim un ajut de 20M€, i els de desenvolupament experimental fins a 15M€.
  • El pressupost del coordinador serà de com a màxim el 50%, i de les pymes mínim el 20%.
  • Durada: fins el 31/12/2024
  • Conceptes finançables: personal (per a les universitats només nova contractació, no personal fix); amortització d'inventariable; investigació contractual i patents adquirides, consultoria; altres directament relacionats, inclosos materials i similars. Per a les universitats no es finança subcontractacions
Descarregueu les bases reguladores per a més detall. A l'Annex VII es descriu les bases de la convocatòria MISIONES.

3. Presentació de sol·licituds (veure link)

• Qui: el coordinador (gran empresa)
  • Com: a través del qüestionari telemàtic
  • Quan: fins el 03/08/2021
  • Què: a més de la documentació del projecte també és obligatori la presentació d'un acord de l'agrupació per a l'execució del projecte.

A la web de la convocatòria teniu disponible tota la documentació de suport.

Contacteu amb el personal tècnic de de la Unitat de Contractes de la vostra USR per gestionar la signatura de l'acord.

Podeu seguir totes les nostres novetats a @RDI_UPC