Sou a: Inici / Notificacions / Àrea (Notif. Generals) / Noticies / Convocatòria 2021 Premi Ramon Margalef d'Ecologia

Convocatòria 2021 Premi Ramon Margalef d'Ecologia

Es publica i obre nova convocatòria de Premi Ramon Margalef d'Ecologia. Dotació: 80.000 €. Termini: fins el 28/05/2021
Convocatòria 2021 Premi Ramon Margalef d'Ecologia

I. Objecte

Reconeixement d'una trajectòria científica o un descobriment en el camp de les ciències ecològiques que hagi contribuït al progrés significatiu del coneixement o el pensament científic, o al desenvolupament d'instruments teòrics per a la bona gestió dels recursos naturals, del territori o del mar.

II. Candidats

Persones físiques com a persones jurídiques o a col·lectius de tot el món que hagin dut a terme una tasca rellevant en el camp de les ciències ecològiques.

III. Presentació de candidatures

• Presentades per institucions universitàries, escoles superiors, centres de recerca, acadèmies científiques o amb branques científiques, i altres institucions de finalitat anàloga. NO autocandidatures.
  • Documentació necessària:
    • Carta o nota de justificació de la candidatura raonada. Ha d'estar signada per la persona responsable de la presentació de la candidatura.
    • Currículum de la persona candidata.

Descarregueu les bases de la convocatòria 2021 i les bases reguladores dels Premis. Podeu veure tota la informació de la convocatòria a la seva web.

En cas de mostrà interès, contacteu amb la Cristina Salinas del Servei de Suport a la Recerca i Innovació amb prou temps d'antelació per a gestionar la vostra candidatura.