Sou a: Inici / Notificacions / Àrea (Notif. Generals) / Noticies / Premis Dona TIC 2020

Premis Dona TIC 2020

Està obert el termini per a la presentació de candidatures per als Premis Dona TIC 2020 del Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat de Catalunya. Aquests premis reconeixen el paper fonamental de les dones en el món professional, empresarial i acadèmic de l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). Termini: fins el 18/08/2020
Premis Dona TIC 2020

I. Característiques

• Objecte: distingir el paper de la dona en el món professional, empresarial i acadèmic de l'àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i divulgar referents entre la societat per promoure les vocacions en ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques (CTEM) i fomentar la presència femenina en les carreres tecnològiques i les enginyeries.
  • Categories (veieu la descripció de cada una):

a) Emprenedora,

b) Professional,

c) Acadèmica/Investigadora

d) Divulgadora

e) DonaTIC Revelació

f) Estudiant TIC

f.1) subcategoria: Estudiant TIC Universitària

f.2) subcategoria: Estudiant TIC FP

g) Iniciatives Referents

g.1) subcategoria: Iniciativa Referent Empresarial

g.2) subcategoria: Iniciativa Referent d'Entitat, Centre Formatiu/Institució.

• Dotació del premi: caràcter honorífic, sense dotació econòmica.
  • Requisit candidates: dones vinculades professionalment o acadèmicament a l'àmbit de les TIC així com les empreses, els centres formatius o les institucions públiques o privades que hagin desenvolupat una iniciativa pròpia que valori el paper de la dona en l'àmbit de les TIC.

II. Presentació de les candidatures

• Termini: fins el 18/08/2020
  • Qui: les dones vinculades professionalment o acadèmicament a l'àmbit de les TIC poden presentar directament les seves candidatures als Premis o ser proposades per qualsevol persona física o jurídica.
  • Com: mitjançant la plataforma web.
  • Què: fitxa de la candidatura i currículum professional de la candidata (opcional).

Podeu consultar les bases de la convocatòria i bases reguladores de creació dels premis, i visitar la pàgina web oficial per a més informació d’edicions anteriors.

Si esteu interessades o voleu sol·licitar més informació, contacteu amb la Cristina Salinas, del Servei de Suport a la Recerca i Innovació.