Sou a: Inici / Notificacions / Projectes Nacionals / Noticies / Convocatòries 2022 de l'Acció Estratègica en Salut (ISCIII)

Convocatòries 2022 de l'Acció Estratègica en Salut (ISCIII)

Es publiquen les bases reguladores per a les convocatòries d’Acció Estratègica en Salut de l’ISCIII. Entre d'altres, els ajuts a Projectes d'Investigació en salut (PI) (del 2/03 - 24/03), de Desenvolupament Tecnològic en Salut (DTS) (del 09/03 - 31/03) i Projectes de col·laboració internacional (PCI) (del 25/10 - 08/11).
Convocatòries 2022 de l'Acció Estratègica en Salut (ISCIII)

I. Característiques

• Objecte: contribuir a fomentar la salut i el benestar de la ciutadania, desenvolupar els aspectes preventius, diagnòstics, curatius, rehabilitadors i pal·liatius de la malaltia, reforçant i incrementant la competitivitat internacional de la R+D+I del Sistema Nacional de Salut i de les empreses relacionades amb el sector.
  • Temàtiques i línies d’investigació prioritàries: consultar l’article 4 de les bases reguladores.
  • Sol·licitants: universitats públiques, instituts universitaris, universitats privades i altres centres públics de R+D.
  • Requeriments: l’investigador principal i el cap de grup han de tenir vinculació funcionarial, estatutària o laboral amb l’entitat. No podrà ser IP el personal contractat a càrrec d’un projecte o finançat anteriorment. Consulteu al document de presentació o a les bases de la convocatòria les incompatibilitats dels IPs per a cada modalitat.
  • Conceptes subvencionables: contractació de personal (no en els DTS), despeses d’execució (inventariable, fungible, serveis centrals, col·laboracions o consultoria), viatges i overhead (21%, excepte els projectes d’investigació clínica independent, que serà com a màxim el 10%)
  • Conceptes NO subvencionables: consumibles d’informàtica, material d’oficina, subscripcions o activitats assistencials.
  • Finançament: les convocatòries estaran finançades pel pressupost de l'ISCIII i del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR)

II. Modalitat

D'entre les diferents actuacions s’inclouen:

a)      Subprograma Estatal de Generació de Coneixement

I.   Projectes d'investigació en salut (PI):

Durada: 3 anys

Tipus de sol·licituds: individuals (possibilitat de co-IP), coordinats i multicèntrics.

b)      Subprograma Estatal de Transferència de Coneixement

I.   Projectes de desenvolupament tecnològic en salut (DTS):

NOU. 2 Modalitats:

• Projectes “Pruebas de Concepto” (PdC): 2 anys
      • Projectes “ Validación Tecnológica de Prototipos” (VTP): 3 anys

Tipus de sol·licitud: individuals (NO co-IP) i multicèntric. NOMÉS 1 PROPOSTA PER ENTITAT.

II.    Projectes d’investigació clínica independent (ICI):

Durada: 4 anys

Tipus de sol·licituds: individuals (possibilitat de co-IP) i coordinats.

III.    Incorporació de nous grups al CIBER

c)      Subprograma Estatal d'Internacionalització

I.    Projectes de col·laboració internacional (PCI):

Finançament per concessió directa. Només podran presentar sol·licitud les que hagin estat seleccionades per l’òrgan decisori del programa internacional corresponent.

Despeses de coordinació i formació elegibles.

III. Presentació de sol·licituds:

• Quan: El termini finalitzarà a les 15:00 hores, hora peninsular, del dia de finalització indicat:

-    Projectes d’investigació en salut (PI): del 2 al 24 de març del 2022

-    Projectes de desenvolupament tecnològic en salut (DTS): del 9 al 31 de març del 2022

-    Projectes d’investigació clínica independent (ICI): del 5 al 27 d’abril de 2022

-    Incorporació de nous grups al CIBER: del 5 al 27 d’abril de 2022

-    Projectes de col·laboració internacional (PCI): del 25 d’octubre al 8 de novembre de 2022

• Què: formulari de sol·licitud, memòria del projecte (en castellà o anglès, independentment de la quantitat sol·licitada), CVA, Document d’interès empresarial (DIE) i l'informe de coordinació (excepte en projectes individuals).

Podeu consultar les bases reguladores de l'AES i bases convocatòries. Podeu accedir a cadascuna de les convocatòries a través de la web de l'ISCIII, on podeu descarregar els models necessaris. També disponible document de presentació de l'AES 2022 amb les principals novetats i el vídeo de la sessió.

Recordeu de contactar amb el personal tècnic de la Unitat de projectes nacionals de la vostra USR/Campus per qualsevol consulta i gestió de la vostra proposta.

Podeu seguir les novetats al compte @RDI_UPC

arxivat sota: