Sou a: Inici / Notificacions / Projectes Nacionals / Noticies / Convocatòria d’Ajuts en Ciències Socials Fundació Ramon Areces_2020

Convocatòria d’Ajuts en Ciències Socials Fundació Ramon Areces_2020

Obert el termini per a la presentació de sol·licituds a la convocatòria de la Fundació Ramon Areces, XIX Concurs Nacional per a l’Adjudicació d’Ajuts a la Investigació en Ciències Socials. En concret, es pretén promoure la investigació científica en l’àrea de l’economia i en particular, de joves investigadors. Termini: fins el 18/06/2020
Convocatòria d’Ajuts en Ciències Socials Fundació Ramon Areces_2020

I. Característiques dels projectes

• Objecte: atendre directament les necessitats de la investigació en economia a Espanya, així com la seva interrelació amb l’àmbit del dret.
  • Sol·licitants: grups d’investigació d’universitats o centres d’investigació espanyols
  • Requisits IPs: doctors, menors de 40 anys (en data 31/01/2020) i amb relació laboral amb la universitat o centre d’investigació.
  • Temàtiques: anàlisi econòmic, distribució comercial, economia aplicada, economia i dret i historia de l’economia.
  • Dotació: màxim de 36.000,00 €
  • Durada: màxim 3 anys amb una possible pròrroga d’un any

II. Presentació de sol·licituds

• Termini: fins el 18/06/2020
  • Com: s’ha de complimentar el formulari web.
  • Què: dades institucionals, resum, memòria, projectes en vigor dels membres de l’equip, còpia DNI membres de l’equip, CVs i autorització de l’ús de dades.

Podeu accedir a la pàgina web de la convocatòria per a més informació.

Recordeu de contactar amb el personal tècnic de gestió de la unitat de programes nacionals de la vostra UTG/Campus per a informar del vostre interès i fer seguiment de les propostes que es presenten a la UPC.