Sou a: Inici / Notificacions / Projectes Nacionals / Noticies / Convocatòria d’ajuts a activitats demostratives en transferència tecnològica (PDR 2014-2022)

Oberta la convocatòria dels ajuts a les activitats de demostració de transferència tecnològica del sector agroalimentari i forestal. Termini: fins el 30/11/2021. Termini intern: 23/11/2021.

I. Característiques dels projectes

• Objecte: suport a la transferència de coneixements tècnics i de gestió adaptats a les realitats territorials i sectorials del sector agroalimentari i forestal de Catalunya mitjançant la realització d'activitats de demostració.
  • Categories:
    • Projectes demostratius, camps d'assaig, xarxes de parcel·les experimentals, explotacions pilot i itineraris demostratius
    • Aplicació de tecnologies diferencials
    • Validació i prototipatge de tecnologies
    • Anàlisis sectorials i capitalització de projectes
  • Destinataris: universitats, centres de recerca, centres tecnològics i desenvolupadors de tecnologia TECNIO; i entitats vinculades a les universitats que tinguin com a objecte la recerca.
  • Dotació de l’ajut: fins a 50.000 €/activitat demostrativa
  • Despeses elegibles: personal (cost limitat), fungible, equipaments, prototips, serveis, difusió, auditoria, viatges, protecció de la propietat intel·lectual i overhead (15% de les despeses de personal).
  • Despeses NO elegibles: activitats de recerca bàsica, impostos i despeses pagades en metàl·lic.
  • Durada: a partir del dia següent a la presentació de la sol·licitud fins el 17/06/2024 com a màxim (executat i pagat).

II. Presentació de sol·licituds

• Termini: fins el 30/11/2021. Termini intern: 23/11/2021.
  • Com: amb certificat electrònic (link convocatòria). La presentació es farà centralitzada en nom del RL de la UPC.
  • Què: annex a la sol·licitud (segons model), memòria descriptiva (segons model), certificat de l'entitat per sol·licitar ajut i acceptar compromisos (segons model), ofertes proveïdors per a totes les despeses pressupostades (consulteu-nos per a més detall i casos).

Descarregueu les bases reguladores, bases de la convocatòria i fitxa resum per conèixer les categories i requisits. Dirigiu-vos al personal tècnic de la vostra USR/Campus per a la gestió de la vostra proposta.

Recordeu que podeu seguir-nos al twitter @RDInacional_UPC(obriu en una finestra nova) on es publiquen totes les novetats de les convocatòries i altra informació d'interès.

arxivat sota: ,