Notícies

Publicades les darreres convocatòries d’H2020 amb un pressupost d’11.000 M€. Podeu consultar els programes de treball aquí

La UPC es torna a situar com la primera universitat espanyola en recursos obtinguts a través del programa europeu de recerca i innovació Horizon 2020 (H2020), segons els resultats provisionals dels darrers informes del Centro para el Desarrollo Tecnológico Industrial (CDTI), corresponents al període 2014-2018. (Enllaç a la notícia)

Antonio González, investigador del Departament d’Arquitectura de Computadors de la UPC i professor a la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), ha estat distingit amb un Advanced Grant, la màxima distinció que atorga l’European Research Council (ERC) a projectes de recerca a la frontera del coneixement. (Consulteu la notícia a Sala de Premsa)