Sou a: Inici / SSRI / Projectes Internacionals / Vacants RDI / Estratègia de RRHH per a investigadors

Estratègia de RRHH per a investigadors

Logo HRS4RLa Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) està compromesa amb la millora contínua en el procés de selecció i les condicions i perspectives laborals dels seus investigadors. Des de la seva fundació, la UPC ha creat una sèrie d'unitats específiques i ha desenvolupat un conjunt de normes i pràctiques per a aquest propòsit, que va culminar el 2013 amb el suport de la Carta Europea i el Codi de conductes per a investigadors, amb l'objectiu de proporcionar un entorn estimulant i favorable per als investigadors i el personal relacionat amb la investigació que permeti el seu creixement i desenvolupament professional.

Seguint aquest compromís, hem dissenyat una nova estratègia de RRHH per als investigadors d'acord amb la Carta i el Codi per tal de millorar la selecció i les condicions de treball amb l'objectiu d'assolir l'acreditació d'"Excel·lència de RRHH en l'Investigació". Com a resultat d'aquesta feina, recentment la UPC ha obtingut (juliol 2017) aquesta acreditació.

Pla d'acció 2017-2019

Com a resultat de l'anàlisi intern i la identificació de les deficiències i les oportunitats potencials, es va elaborar una estratègia de recursos humans per als investigadors (HRS4R) i el seu Pla D'acció 2017-2019. Aquesta es una iniciativa ambiciosa en la mesura en què la UPC te com a objectiu dur a terme una avaluació exhaustiva que condueixi a la identificació precisa de les deficiències i, sobretot, les oportunitats potencials sobre les quals treballar.

Creiem que aquest pla d'accio ha de fer el següent:

• Proporcionar una anàlisi real de la situació actual de la UPC sobre la base de criteris objectius, que es pot utilitzar per dissenyar accions addicionals per millorar i crear-ne de nous.
  • Millorar i optimitzar els recursos actuals.
  • Millorar els canals de comunicació existents i les relacions, i establir-ne de noves.
  • Millorar els mecanismes per donar la benvinguda als investigadors de la UPC.

L'aplicació del Pla estará supervisada pel Comitè de Direcció i el Comitè d'Investigació de la UPC. La comunitat universitària serà informada dels progressos realitzats en l'aplicació del Pla.

S'adjunta la següent documentació:

Per a més informació. no dubteu en contactar amb nosaltres a través del correu .

Trobareu informació addicional al web d'Euraxess.