Convocatòria 2016 de Congressos UPC

Es convoquen els ajuts de la UPC per a l'organització de congressos de caràcter local, estatal o internacional. Termini: fins l' 11 de DESEMBRE de 2015. Cal presentar-ho al registre de la UPC.
1. OBJECTIUS

1.1 Potenciar la realització de congressos científics organitzats per professorat i personal investigador de la UPC que, per la seva qualitat i interès científic, contribueixin a la difusió dels resultats de la recerca en l’àmbit corresponent.

1.2 Contribuir a la millora de la qualitat i a l’èxit dels congressos abans esmentats, i afavorir la participació de professorat i personal investigador de reconegut prestigi.

2. CARACTERÍSTIQUES i REQUISITS

* De caràcter local, estatal o internacionals
* El congrès ha de realitzar-se durant el 2016
* Nomès 1 sol·licitud per professor o 2 per grup de recerca. Els centres docents, departaments o instituts universitaris de recerca de la UPC són els responsables de promoure la realització d’aquestes activitats
* L'ajut es destinarà a cobrir:
- Quotes d’inscripció de becàries i becaris o joves investigadores i investigadors.
- Despeses de desplaçament i/o estada de professorat i personal investigador que imparteixi conferències.
- Despeses destinades a la preparació del congrés.
* Justificació: màxim el 31 de desembre de 2016
Podeu accedir a les BASES de la convocatòria per a més informació.

3. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

* Termini: fins 11 de DESEMBRE de 2015
* Què: feu servir el FORMULARI
* Com: les sol·licituds s’hauran d’entregar als registres oficials de la UPC (us recomanem que consulteu els horaris del registre), i adreçats al CTT del vostre campus.

No dubteu en contactar amb el personal de la Oficina de Projectes Nacionals del CTT per a més informació.