Sou a: Inici / SSRI / Projectes Nacionals / Ajuts i finançament / Totes les convocatories / Convocatòria 2020 d'Ajuts de Foment a la Recerca (UPC)

Convocatòria UPC_Ajuts de Foment a la Recerca 2020

Es publica i s'obre el termini per a la presentació de sol·licituds a la convocatòria UPC d’Ajuts de Foment a la Recerca (AFR). L’objectiu dels ajuts és impulsar l’activitat dels grups de recerca i instituts universitaris de recerca propis i mixtos de la UPC mitjançant l’atorgament de recursos econòmics de caràcter anual. Termini: fins el 17/04/2020

I. Característiques dels ajuts

• Objecte: impulsar l’activitat dels grups de recerca i instituts universitaris de recerca propis i mixtos de la UPC mitjançant l’atorgament de recursos econòmics de caràcter anual.
  • Sol·licitants: grups de recerca i instituts universitaris de recerca propis i mixtos de la UPC.
  • Requisits:
  • No tenir cap ajut PQS/PTS vigent, o bé amb ajut PQS/PTS que acabi abans del final de 2020
  • Formar part del Catàleg de grups de recerca UPC
  • Complir amb els requisits de la Normativa UPC sobre el nombre mínim de participants (consultar bases convocatòria).
  • Valor de l’ajut: 11.500,00 €
  • Despeses elegibles: qualsevol tipus de despesa relacionada amb l’activitat investigadora. Els encàrrecs de col·laboració (ECs) no seran subvencionables.
  • Durada: 1 any

II. Presentació de sol·licituds

• Termini: del 03 al 17/04/2020
  • Com: hauran de presentar-se telemàticament a través del formulari normalitzat que es troba online. Cal accedir amb usuari UPC. Només s’haurà d’informar del grup de recerca i l’àmbit de coneixement.
  • Limitacions: cada grup de recerca o institut de recerca propi o mixt podrà presentar només una sol·licitud a aquesta convocatòria.

Descarregueu les bases de la convocatòria per a saber-ne més. En cas de dubtes o aclariments dirigiu-vos al Servei de Suport a la Recerca i Innovació, a l'e-mail

arxivat sota: