Sou a: Inici / Actualitat / Notícies / Convocatòria 2022 d'ajuts a les Plataformes Tecnològiques i d'Innovació (AEI)

Convocatòria 2022 d'ajuts a les Plataformes Tecnològiques i d'Innovació (AEI)

Es publica la convocatòria adreçada a la creació i consolidació de Plataformes Tecnològiques i d'Innovació. Termini: 03/11 - 22/11 (14h). Termini intern: 17/11
Convocatòria 2022 d'ajuts a les Plataformes Tecnològiques i d'Innovació (AEI)

I. Objecte

• Promoure la incorporació de tots els agents de la cadena de valor del SECTI
  • Identificar les agendes d'investigació aplicada i desenvolupament experimental que, donant resposta a les demandes sectorials, permetin abordar els reptes científic-tècnics

II. Entitats beneficiàries

Organismes públics de recerca, universitats públiques i els seus instituts universitaris, altres centres públics d'R+D, centres tecnològics d'àmbit estatal i centres de suport a la innovació tecnològica d'àmbit estatal, entitats públiques i privades sense ànim de lucre que realitzin i/o gestionin activitats d'R+D, empreses, associacions empresarials sectorials.

III. Característiques de les actuacions

• Modalitat: individual
  • Tipus d'actuacions subvencionables:
  • Organització de l'Assemblea Anual de la Plataforma.
  • Activitats de difusió o jornades temàtiques relacionades amb l'activitat de la Plataforma.
  • Elaboració de documents relacionats amb l'activitat de la Plataforma.
  • Elaboració d'estudis prospectius i estudis de demanda primerenca.
  • Activitats en l'àmbit de les agrupacions temàtiques recollides en el PEICTI en col·laboració amb altres Plataformes.
  • Activitats adreçades a afavorir la cooperació tecnològica i l'assessorament en la preparació de projectes d'RDI.
  • Foment de la participació en activitats d'internacionalització de l'RDI.
  • Dotació: màxim 200.000 €, tenint en compte altres ajuts minimis concedits a l'entitat.
  • Període d'execució: 01.01.2023 - 31.12.2024
  • Les Plataformes han de comptar amb una estructura organitzativa mínima de: grups de treball, òrgan/s de govern i secretaria tècnica.

IV. Conceptes finançables

• Personal de nova contractació; material fungible i consumibles (incloent material oficina i consumibles informàtics); consultoria per a la gestió i coordinació; subcontractació ; viatges (màxim 12mil euros/projecte, del personal participant al projecte, inclòs el propi que consti a la sol·licitud); informe d'auditor (1.200€); costos indirectes (15% dels costes directes)

V. Presentació de sol·licituds

• Quan: del 03/11 - 22/11 (14h). Termini intern: 17/11
  • Qui: el RL. És necessari que ens contacteu per preparar la documentació i informació necessària ja que es presentarà de manera centralitzada.
  • Com: a través de la plataforma on-line
  • Què: formulari online + memòria tècnica (segons model, màxim 30 pàgines) + documentació institucional

Podeu trobar la informació a la web de la convocatòria i el llistat a la web de l'AEI de les Plataformes actuals.

És necessari que ens contacteu al personal tècnic de projectes nacionals de la vostra USR/Campus en cas de mostrar interès en participar a la convocatòria. Us facilitarem model per a la preparació del pressupost que demana el formulari.

Recordeu que podeu seguir les novetats al compte de twitter @RDI_UPC

arxivat sota: ,