Sou a: Inici / Actualitat / Notícies / Convocatòria 2022 "Fundamentos" de la Fundación BBVA

Convocatòria 2022 "Fundamentos" de la Fundación BBVA

Oberta la convocatòria "Fundamentos" de la Fundació BBVA, destinada a finançar projectes exploratoris que tractin qüestions fundacionals d'un camp científic. Termini de presentació de sol·licituds: fins 30/05/2023 (18h). Termini intern: 22/05/2023
Convocatòria 2022 "Fundamentos" de la Fundación BBVA

I. Característiques dels projectes:

• Objecte: finançar projectes exploratoris que tractin, de manera innovadora, qüestions fonamentals d'un camp científic. L'aplicació pràctica dels mateixos no forma part de l'esperit d'aquesta convocatòria. La utilització de tècniques avançades de ciència de dades massives, quan sigui oportú, serà valorat positivament.

• Àrees temàtiques: física, química, matemàtiques, estadística, ciències de la computació, intel·ligència artificial, biologia, biomedicina, ciències ambientals i ciències socials.
  • Dotació convocatòria: 3.000.000€
  • Dotació ajut: màx 600.000€/projecte.
  • Durada: 3 anys
  • Despeses elegibles: equipament, personal (postdocs i predocs), viatges, fungible i altres despeses necessàries per a l'execució, costos indirectes (21% costos directes).
  • Destinataris: investigadors/es d'universitats públiques o privades i centres públics d'investigació.
  • Requisits: IP titulació Doctor/a, pot haver fins a 3 IPs, amb vinculació amb entitat espanyola. La resta d'EI pot estar vinculat a altres entitats (universitats, centres públics o privats no lucratius amb activitat de recerca), inclús estrangeres.
  • Limitacions: participació dels investigadors/es en una sola proposta, IP no pot ser beneficiari d'un ajut BBVA en vigor (equips o becas Leonardo); IP de residència espanyola i màxim 30% d'investigadors/es estrangers.

II. Sol·licituds:

• Qui: l'IP coordinador prèvia aprovació de la universitat.
  • Quan: fins 30/05/2023 (18h). Termini intern: 22/05/2023
  • Com: a través del formulari digital disponible al web. OBLIGATORI en anglès.
  • Què: còpia del DNI, memòria del projecte en format lliure (estat de la qüestió, metodologia, experiència del grup, etc.), CVs i pressupost.

Descarregueu les bases de la convocatòria i altres documents d’interès a la seva web per a saber-ne més.

En cas de dubtes o aclariments dirigiu-vos al personal tècnic de la Unitat de Projectes Nacionals de la vostra USR/Campus.

arxivat sota: ,