Sou a: Inici / Notificacions / Projectes Nacionals / Noticies / Convocatòria 2022 general de subvencions per a projectes, activitats i serveis de districte i ciutat (Ajt. Barcelona)

L'Ajuntament de Barcelona publica una nova edició de la seva convocatòria ordinària per a la concessió de subvencions per dur a terme projectes, activitats i serveis de districte i de ciutat per a l'any 2022. Termini: del 7 al 27 de gener de 2022 (termini intern: 24/01). Sessions informatives durant el mes de gener.

DISPONIBLE LA PRESENTACIÓ DE LA SESSIÓ EN ÀMBIT CIÈNCIA I UNIVERSITATS (11/01/2021)

Recordeu de contactar amb el vostre personal gestor per a les consultes que tingueu.

Característiques dels projectes:

• Els projectes, activitats i serveis de districte i ciutat han de realitzar-se en algun dels àmbits i les seves modalitats:

Cultura, Esports, Educació i Cultura, Salut i Cures, Gent gran, Dones, Adolescència i Joventut, Infància, Democràcia activa i Participació ciutadana, Acció Comunitària i Associacionisme, Immigració-Acollida i Refugi, Civisme i Convivència, Foment d’activitats organitzatives, Comerç de proximitat i promoció econòmica, Persones amb discapacitat, Innovació Democràtica, Usos del Temps, Pluralisme Religiós i Conviccional, Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, Consum, Atenció persones sense llar i Dret a una alimentació adequada, LGTBI, Drets de ciutadania, Promoció de la perspectiva intercultural, Ciència i Universitats, i Benestar Animal

Per exemple:

• per a l'àmbit d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, s'inclouen les modalitats de:
  • Promoció d’activitats i iniciatives pel coneixement i difusió de l’arquitectura i la protecció del patrimoni arquitectònic històric-artístic de la ciutat
  • Promoció d’activitats i iniciatives per aconseguir els objectius del Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat 2012-2022
  • Promoció d’estudis, activitats i iniciatives per afavorir un urbanisme amb perspectiva de gènere que contribueixi a construir una ciutat equitativa, sostenible, segura, saludable i sense barreres
  • Promoció d’activitats i iniciatives per al desenvolupament del Pla de Mobilitat Urbana de Barcelona (PMU)
  • per a l'àmbit de Ciència i Universitats s'inclouen les modalitats de:
  • Organització d'esdeveniments
  • Educació i divulgació científica
  • Art i Ciència
  • Suport a activitats de recerca sobre reptes urban.
  • S'han de dur a terme en el municipi de Barcelona
  • Que les activitats s'iniciin i finalitzin dins l'any objecte de la convocatòria (és a dir, el 2022), o del curs 2022-2023 si s'especifica a l'àmbit temàtic.
  • Un mateix projecte només pot estar presentat a una modalitat.
  • Vegeu límits de pressupost segons modalitats.

Tots els requisits per cada àmbit a les bases de la convocatòria.

Despeses finançables (entre d'altres): Personal; material oficina; material tècnic i fungible; subcontractacions; auditoria (per a subvencions >30mil euros o pressupost presentat > 50mil euros)

Presentació de sol·licituds:

• Quan: 07-27/01 (termini intern: 24/01)
  • Com: a través de seu electrònica. La presentació es farà de manera centralitzada i institucional, amb el certificat del RL. No ho presenta l'IP.
  • Què: document d'instància de sol·licitud de subvenció + document formulari descriptiu de projecte. Contacteu-nos per a les dades institucionals i gestionar la proposta.
  • Sessions informatives de la convocatòria, general i per àmbit.

Accediu a la web de l'Ajuntament per a consultar i descarregar tota la documentació.

A la web de Torre Jussana trobareu un apartat que complementa la informació del web de l’Ajuntament de Barcelona.

• Sol·licitud PAS A PAS: una guia amb els passos a seguir per a presentar els projectes.
  • Preguntes freqüents sobre el funcionament de la convocatòria d’enguany.
  • Àmbits: requisits i criteris per ajudar a conèixer en quin àmbit temàtic encaixa millor el projecte. També hi trobareu quins han estat els projectes més ben valorats de l'any passat per tal que pugueu veure quin tipus de propostes es van valorar més positivament.
  • + info sobre criteris transversals: on veure com incorporar en els vostres projectes els següents criteris: la perspectiva de gènere, la perspectiva ecosocial, l’ambientalització i el consum responsable i la perspectiva intercultural.
  • A l’apartat de recursos s’hi troba una recopilació de guies, manuals i vídeos per ajudar a acabar de definir el projecte i presentar-lo.

Podeu seguir les novetats al compte @RDInacional_UPC(obriu en una finestra nova) i @RDI_UPC

arxivat sota: ,