Sou a: Inici / Actualitat / Notícies / Convocatòria 2023 d'ajuts a la recerca Creu Casas Sicart

Convocatòria 2023 d'ajuts a la recerca Creu Casas Sicart

Convocatòria d'ajuts a projectes de recerca en el context local i comarcal per a personal docent i investigador de les universitats de la Xarxa Vives 2023. Termini: fins el 30/01/2023
Convocatòria 2023 d'ajuts a la recerca Creu Casas Sicart

I. Característiques generals

• Objecte: Promoure projectes de recerca que incorporin transferència de coneixement proposats pel personal docent i investigador (PDI) de les universitats de la Xarxa Vives. L'objectiu és donar resposta a reptes vinculats al territori de referència o a l’especialitat temàtica de l’entitat, sempre que l’estudi es localitzi en un àmbit territorial concret.
  • Destinataris: universitats Xarxa Vives en el marc dels centres i instituts d’estudis de recerca local i comarcal, entitats sense finalitat de lucre, i/o en col·laboració amb un centre o institut d’estudis local o comarcal.
  • Requisits: han de tenir com a marc de referència els Objectius de Desenvolupament Sostenible, han de ser d'aplicabilitat i retorn social dels resultats i accés obert.
  • Àmbits temàtics: ciències humanes i socials, així com de l’àmbit científic i tecnològic. Es valorarà la incorporació de tecnologies digitals.
  • Modalitats:
    • PDI en el marc d'un centre d'estudis o en col·laboració amb un o més centres d'estudis locals.
    • Grup de recerca universitari o equip d’investigadors en el marc d’un centre d’estudis o en col·laboració amb un o més centres d’estudis locals
  • L'IP només pot presentar una proposta.
  • Dotació projectes: 5.000 o 10.000€. Ajustar el pressupost a una o altre modalitat.
  • Despeses elegibles: fungible, personal temporal (preferentment becaris), serveis, despeses indirectes, i dietes i desplaçaments.
  • Durada: fins el 15 de novembre de 2023. Possible pròrroga fins el 15 de desembre de 2023. El mateix dia de finalització s'hauran de presentar els resultats.

II. Presentació de sol·licituds:
  • Quan: fins al dilluns 30 de gener de 2023. Termini intern: 26/01/2023
  • Com: en llengua catalana o aranesa. Accedint al formulari.
  • Qui: l'investigador/a responsable.
  • Què: sol·licitud, memòria (descripció projecte, CV, pla de comunicació, finançament i pressupost) i acreditació de vinculació. Signades digitalment.
Descarregueu les bases de la convocatòria i altres documents d’interès a la seva web per a saber-ne més.
En cas de dubtes o aclariments dirigiu-vos al personal tècnic(obriu en una finestra nova) de la Unitat de Projectes Nacionals de la vostra USR/Campus.

arxivat sota: ,