Sou a: Inici / Actualitat / Notícies / Convocatòria 2023 d'ajuts a "Redes de Investigación en Ciencias del Deporte"

Convocatòria 2023 d'ajuts a "Redes de Investigación en Ciencias del Deporte"

Publicada i oberta la convocatòria del Ministerio de Cultura y Deporte per a l'any 2023 en relació a ajuts per a la creació i dinamització de «Redes de Investigación en Ciencias del Deporte». Termini: 16/11- 07/12. Termini intern: 02/12/2022
Convocatòria 2023 d'ajuts a "Redes de Investigación en Ciencias del Deporte"

I. Objecte

• Incentivar la creació i dinamització de xarxes d'investigació en ciències de l'esport.
  • Promoure la complementarietat de capacitats i recursos d'investigació existents entre grups d'investigació i gestors de distintes institucions.
  • Contribuir a la generació de sinergies de xarxes en àmbits estratègics i novedosos per al conjunt del sistema esportiu Espanyol.

II. Entitats beneficiàries

Universitats públiques o privades i els seus centres adscrits amb capacitat i activitat demostrada en R+D.

III. Requisits de la xarxa

• Composició:
    • A cada xarxa haurà de participar com a mínim 4 universitats espanyoles diferents.
    • De cada universitat poden participar diferents grups de recerca.
    • De cada grup participant ha d'haver entre 1 i 4 investigadors representants a l'equip de la xarxa.
  • Dels membres de l'equip:
    • Un/a investigador/a només pot constar en una única sol·licitud d'aquesta convocatòria.
    • 1 coordinador/a: Doctor/a + vinculació fins al final de l'actuació amb l'entitat sol·licitant + haver estat o ser IP en algun projecte de convocatòria.
    • Membres de l'equip: Doctor/a + vinculació fins al final de l'actuació amb l'entitat sol·licitant o altra.
    • Almenys el 50% dels membres, incloent coordinador, han d'haver participat o estar participant com a IP o com a membre en algun projecte de convocatòria.
    • No es podran incorporar nous membres a la xarxa.
  • Empreses, altres persones, federacions i altres entitats participants es consideren col·laboradors.

IV. Característiques de les actuacions

• Les següents temàtiques tindran interès prioritari en quant a la concessió d'ajuts:
  • Dona i esport: anàlisi i evolució de la dona en l'esport, mètodes específics d'entrenament per a dones, etc.
  • Esport inclusiu: disseny de material adaptats a discapacitats, accessibilitat en instal·lacions esportives, educació física inclusiva, etc.
  • Entrenament esportiu: prevenció de lesions, prevenció de dopatge, mort sobtada i esport
  • Activitat física i salut: malalties cardiovasculars, beneficis d3e l'esport per a malalts de càncer, abandonament del sedentarisme, etc.
  • Altres temes rellevants: noves tecnologies aplicades a l'àmbit esportiu, medi ambient i esport, impacte econòmic de l'esport, ciència ciutadana en la generació de coneixement de l'esport
  • Període execució: 01/01/2023 - 15/11/2023
  • El pressupost destinat a ajuts per a universitats públiques és de 140.000€.
  • Dotació màxima dels ajuts: 8.000 €

V. Conceptes finançables

• Organització i assistència a activitats científico-tècniques de la xarxa (reunions, comitès, jornades o seminaris). S'inclouen despeses de publicitat, lloguer de sales, consultoria i traducció, així com despeses de viatges, allotjament i manutenció, NOMÉS dels membres de la xarxa (coordinador i membres de l'equip), NO dels convidats i col·laboradors excepte si fan alguna presentació.
  • Despeses destinades a la difusió d'activitats de la xarxa
  • Despeses de desenvolupament i ús d'eines web i informàtiques
  • Despeses d'inscripció a  congressos científics, només fins a un 25% del total de l'ajut concedit
  • No seran finançables: personal, beques, material fungible i subministres, quotes a societats científiques, publicació i difusió dels resultats derivats de la investigació dels grups participants, honoraris i pagament a conferenciants, dinars i atencions protocol·làries, costos indirectes.

VI. Presentació de sol·licituds

• Quan: del 16/11 al 07/12. Termini intern: 02/12
  • Qui: el representant legal. La presentació es farà de manera centralitzada, no ho fa l'IP.
  • Com: a través de la plataforma on-line
  • Què: memòria tècnica (segons model disponible en el web del CSD) + CVA  de tots els membres de la xarxa (un únic document, ordenats segons apareguin a la memòria)

Podeu trobar les bases, model de memòria i FAQs a la web de la convocatòria.

Important que contacteu al personal tècnic de projectes nacionals de la vostra USR/Campus per informar de la vostra participació i gestionar la proposta.

Recordeu que podeu seguir les novetats al compte de twitter @RDI_UPC

arxivat sota: ,