Altres serveis per la Innovació

Equipaments i serveis Científic i tècnics

Contacte i coneixement. Accediu als equipaments i serveis científics i tècnics especialitzats de la UPC, per donar suport a la recerca i a la transferència de tecnologia d’altres institucions públiques i d’empreses privades que vulguin aprofitar el potencial tecnològic de la Universitat.

Creació d'empresa

L'aventura d'emprendre. El Programa Innova ofereix assessorament, formació i suport a emprenedors per a la creació d'empreses tecnològiques que aporten un valor afegit d'importància estratègica.

Formació

Aprenentatge al llarg de la vida. Per millorar el desenvolupament professional, posem a l'abast de l'empreses i els professionals una àmplia oferta de màsters universitaris i màsters professionals per conviure i aprendre en un espai específicament vinculat a l’entorn tecnològic, a les empreses i a la societat.

Incorporació de professionals

La cerca de talent. Estudiantat en pràctiques per aportar els seus coneixements i capacitats en l'entorn empresarial. Titulats, doctorands i joves investigadors per entrar a formar part del personal qualificat de l'empresa.

Patrocini i mecenatge

Compromís comú. Organitzacions, institucions i empreses s'associen amb la UPC a través del Programa de Projecció Social, Patrocini i Mecenatge UPC21, per crear vincles de llarga durada i contribuir al progrés social i econòmic.