Fundació “La Caixa” Modalitat Retaining

1. Estat de la convocatòria: Tancada
  2. Organisme Convocant: Fundació “La Caixa” Modalitat Retaining
  3. Destinataris: Titulades i Titulats Universitaris que reuneixin els requisits establerts a la convocatòria.
  4. Centres de destinació
  5. Termini presentació sol·licitudsPendent d’apertura  fins al 03/02/2021.
  1. Requisits

Experiència:  A data de tancament de la convocatòria els candidats han de trobar-se en els quatre primers anys (experiència d’investigació equivalent a temps complert) de la seva carrera investigadora i no haver obtingut el títol de doctor amb anterioritat o estar en condicions de sol·licitar-lo.

Expedient acadèmic: En el moment de la contractació els candidats han d’estar en una de les següents situacions:

– Haver finalitzat els estudis que condueixen a la obtenció d’un títol universitari oficial espanyol (o d’un altre país de l’Espai Europeu d’Educació Superior) de 300 crèdits ECTS, dels quals almenys 60 crèdits han de correspondre al nivell de màster.

- Haver assolit un grau a una universitat no adaptada a Espai Europeu d’Educació Superior que doni accés als estudis de doctorat. La verificació del nivell d’estudis, equivalent als anteriorment esmentats la realitzarà la universitat quan s’inicia el procediment d’admissió.

Mobilitat:
Els candidats que apliquen a un centre o universitat espanyola: els candidats han d’ haver residit i desenvolupat la seva activitat principal (treball, estudis, etc...) a Espanya durant més de 12 mesos en els tres darrers anys immediatament anteriors a la data de tancament de la convocatòria.

Els candidats que apliquen a unitats portugueses: els candidats no podran haver residit ni haver desenvolupat la seva activitat principal (treball, estudis, etc...) a Portugal durant més de 12 mesos en els tres anys immediatament anteriors a la data de tancament de la convocatòria.

Les estades curtes, com vacances, realitzades en un país diferent del de residència habitual (on es desenvolupi l’activitat principal) es considerarà període transcorregut en el país de residencia habitual.

Nivell d’anglès: Els candidats han de tenir un nivell demostrable d’anglès (B2 o superior).

Candidatures complerta: Només els candidats que acompleixin amb tots ells requisits de la convocatòria podran ser admesos.

1. Presentació Sol·licituds:
  2. Documentació: