Sou a: Inici / Actualitat / Esdeveniments / Webinar per a empreses: “Innovar i captar talent a mida: Fer un doctorat industrial amb la UPC”

20/06/2022 de 15:00 a 16:00
En línia
Assistents
Empreses
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari

Programa de la sessió:

• Benvinguda del Dr. Josep Maria Font, Director de l’Escola de Doctorat de la UPC.
  • Els Doctorats Industrials: Un instrument al servei de la innovació i el coneixement. A càrrec de Jordi Alba del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya.
  • Preguntes i aclariments. Coordinat per la Dra. Cristina Canal, Sotsdirectora de l’Escola de Doctorat de la UPC.

Per registrar-vos ho podeu fer a l’enllaç següent: https://app.livestorm.co/doctorats-industrials/recerca-aplicada-amb-empreses-i-institucions-el-doctorat-industrial-a-la-upc?type=detailed