Sou a: Inici / Actualitat / Notícies / Convocatòria d'ajuts Creu Casas Sicart 2024

Convocatòria d'ajuts Creu Casas Sicart 2024

La Xarxa Vives d'Universitats i l'Institut Ramon Muntaner convoquen els ajuts Creu Casas Sicart 2024 per a projectes de recerca en el context local i comarcal, amb el suport del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya. Termini: fins el 03/04/2024.
Convocatòria d'ajuts Creu Casas Sicart 2024

I. Objecte

Promoure projectes de recerca que incorporin àmbits de coneixement de les ciències humanes i socials, així com de l’àmbit científic i tecnològic, a més de presentar propostes d’aplicabilitat i retorn social dels resultats. L'objectiu és donar resposta a reptes vinculats al territori de referència o a l’especialitat temàtica de l’entitat, sempre que l’estudi es localitzi en un àmbit territorial concret.

II. Característiques

• Destinataris: universitats de la Xarxa Vives en el marc dels centres i instituts d’estudis de recerca local i comarcal, entitats sense ànim de lucre, i/o en col·laboració amb un centre o institut d’estudis local o comarcal.
  • Requisits: Les recerques hauran de realitzar-se en llengua catalana o aranesa i tenir com a marc de referència els Objectius de Desenvolupament Sostenible.
  • Modalitats:
    • PDI en el marc d'un centre d'estudis o en col·laboració amb un o més centres d'estudis locals, ó
    • Grup de recerca universitari o equip d’investigadors en el marc d’un centre d’estudis o en col·laboració amb un o més centres d’estudis locals.

• L'IP només pot presentar una proposta. No es podran presentar projectes que hagin rebut un ajut en l'edició anterior.
  • Dotació de l'ajut: 5.000 € o 10.000€, segons modalitat.
  • Despeses elegibles: fungible, personal temporal (preferentment becaris), serveis, dietes i desplaçaments, costos indirectes (per a la UPC, el 21% dels costos directes)
  • Durada: fins el 15 de novembre del 2024.
II. Presentació de sol·licituds:
  • Quan: fins al dilluns 3 d'abril de 2024. Termini intern: 27/03/2024
  • Com: en llengua catalana o aranesa. Accedint al formulari.
  • Qui: l'investigador/a responsable.
  • Què: sol·licitud, memòria (descripció projecte, CV, pla de comunicació, finançament i pressupost) i acreditació de vinculació. Segons models a la web. Signades digitalment.
Descarregueu les bases de la convocatòria i altres documents d’interès a la seva web per a saber-ne més.

arxivat sota: ,