Sou a: Inici / Actualitat / Notícies / VIII Convocatòria d'ajuts a projectes d'investigació de tecnologies accessibles

VIII Convocatòria d'ajuts a projectes d'investigació de tecnologies accessibles

Convocatòria d'INDRA i la Fundación Universia amb l'objectiu de finançar projectes d'innovació i desenvolupament de tecnologies accessibles. Termini fins al: 03/04/2024 (14h)
VIII Convocatòria d'ajuts a projectes d'investigació de tecnologies accessibles

I. Objecte

Finançar la realització de projectes d'innovació i desenvolupament de tecnologies accessibles que tinguin per finalitat el desenvolupament de qualsevol producte (incloent dispositius, equips, instruments i software) que pugui ser utilitzat per o per a persones amb discapacitat per a millorar la seva inclusió sociolaboral.

II. Requisits

• Pertànyer a universitats del sistema universitari espanyol o escoles o centres de negocis adscrits a alguna universitat del mateix.
  • Estar domiciliats a territori espanyol i presentar un projecte que es desenvolupi dins del mateix.
  • Acreditar una solvència tècnica suficient en relació a experiència, personal i mitjans tècnics per executar el projecte degudament

III. Característiques dels projectes

• Han d'estar adreçats al desenvolupament de qualsevol producte (tangible o no) que pugui ser utilitzat per o per a persones amb discapacitat per a millorar la seva inclusió sociolaboral, destinat a:
    • Facilitar la vida i prevenir limitacions en l'activitat o restriccions en la participació de persones amb discapacitat intelectual o del desenvolupament.
    • Protegir, recolzar, entrenar, mesurar o substituir funcions o estructures corporals, mentals i activitats.
  • Durada dels projectes: màxim de 12 mesos
  • Es finançaran 3 projectes, amb una dotació màxima de 24.000 € cada un.
  • Conceptes elegibles: qualsevol despesa relacionada amb el projecte.
    • Cal incloure almenys un 10% del pressupost a una fundació o entitat sense ànim de lucre.
    • Cal incloure els costos indirectes, d'un 21% sobre els costos directes.
    • NO es consideren: amortitzacions i despeses financeres, despeses d'adquisició, construcció o reforma d'instal·lacions, despeses corrents de manteniment, i despeses de dietes tret que siguin essencials per al desenvolupament del projecte.

IV. Presentació de sol·licituds

• Qui: l'investigador responsable
  • Què: formulari telemàtic + memòria segons model (web) + document acceptació candidatura (signatura RL; segons model UPC) + vídeo/àudio explicatiu (recomanat).
  • Quan: fins el 03/04/2024 a les 14h. Termini intern: 27/03/2024

Accediu a la web per descarregar aquí les bases de la convocatòria així com la plantilla per a redactar la memòria.

Contacteu amb el personal tècnic de gestió de la vostra USR/Campus per a qualsevol consulta i gestió de la signatura del representant legal.

arxivat sota: ,