Sou a: Inici / Actualitat / Notícies / Convocatòria d'ajuts per a projectes gestió de l'aigua i la preservació i millora del medi aquàtic i d'R+D+I

Publicades les bases reguladores d’ajuts a projectes de recerca i/o desenvolupament i/o innovació en la gestió de l'aigua i la preservació i millora del medi aquàtic i per a la realització de projectes d'R+D+I per a l'especialització intel·ligent relativa al risc d'inundació. Termini: pendent de publicar.

CONVOCATÒRIA PENDENT DE PUBLICAR-SE. DISPONIBLE LA DOCUMENTACIÓ DEL WEBINAR DEL 10/04/2024

I. Objecte i finalitat

Poden ser objecte de subvenció les inversions adreçades al finançament de projectes de recerca i/o desenvolupament i/o innovació (d'ara endavant, R+D+I) d'interès de l'Agència Catalana de l'Aigua i aplicables a Catalunya en una de les línies de treball següents:

a) Línia 1. Serveis ambientals i anàlisi socioeconòmica.

b) Línia 2. Sanejament i protecció del medi.

c) Línia 3. Economia circular i reutilització.

d) Línia 4. Ecosistemes mediterranis - millora de l'estat del medi.

e) Línia 5. Sequera i adaptació al canvi climàtic.

f) Línia 6. Gestió del risc d'inundació.

II. Entitats beneficiàries, que desenvolupin la seva activitat d'R+D+I a Catalunya.

Universitats i els seus departament i instituts; centres CERCA; altres centres públics d'R+D; centres CSIC; altres entitats públiques i privades que realitzin o gestionin activitats d'R+D+I; centres tecnològics o de suport a la innovació tecnològica d'àmbit català.

III. Característiques i requisits

• Línies de subvencions:
    • Línies de treball 1 a 5, subvencions per a la realització de projectes de recerca i/o desenvolupament i/o innovació en la gestió de l'aigua i la preservació i millora del medi aquàtic.
    • Línia de treball 6, subvencions per a la realització de projectes de R+D+I per a l'especialització intel·ligent relativa al risc d'inundació.
  • Pressupost convocatòria i número de projectes:
    • 1,2M€ per a les línies 1 a 5; es finançaran com a màxim 2 projectes de cada línia, tret que no hi ha hagi propostes per a la resta de línies.
    • 400.000 € per a la línia 6; fins a esgotar pressupost.
  • Modalitats: individual o en agrupació (en aquest cas, caldrà identificar un representant d'agrupació, els compromisos d'execució de cada part i l'import de subvenció a aplicar a cadascuna; recomanem per tant la formalització d'un acord d'agrupació).
  • Període d'execució: mínim 18 mesos, màxim 36 mesos, a partir de la data de publicació de la resolució definitiva.
  • Dotació de l'ajut: màxim 200.000 €/projecte.
  • Conceptes finançables:
    • adquisició de materials i/o instruments estrictament necessaris; amb un màxim del 40% de l'import sol·licitat per a aquells materials o instruments reutilitzables o que encara tinguin vida útil un cop acabada l'actuació proposada.
    • es podrà subcontractar fins a un màxim del 20% de l'import de la subvenció.
    • NO elegible: overhead; retribucions de personal propi fix que no sigui personal investigador; serveis interns de l'entitat; despeses sumptuàries.
    • el pressupost caldrà detallar-ho fins al nivell de paquets de treball.

Recomanem que comenceu la lectura de les bases per veure la documentació que serà necessària (article 5 de les bases, pàgina 8; hi haurà un model específic de memòria) i els criteris de valoració (Annex 1 de les bases, pàgina 16).

Podeu contactar com sempre amb el personal tècnic de gestió de projectes nacionals de la vostra USR/Campus.

arxivat sota: ,