Sou a: Inici / Actualitat / Notícies / Memòria 2021 d'activitats i indicadors RDI

Memòria 2021 d'activitats i indicadors RDI

L'activitat investigadora remunta després de la pandèmia, amb indicadors que milloren els d'anys anteriors i la posada en marxa de projectes amb gran impacte científic i social.
Memòria 2021 d'activitats i indicadors RDI
En moltes ocasions, com a membres de la comunitat universitària en general, i de la comunitat investigadora en particular, hem d'exposar dades relatives a l'activitat en recerca, desenvolupament i innovació que es produeix a la nostra Univeristat. Potser en intervencions públiques com conferències, fires i demostracions, en jornades de networking, en reunions institucionals o bé per a informar als mitjans de comunicació. En altres ocasions, ho hem de fer en el marc de la redacció de propostes de projectes en què volem demostrar que la nostra institució té prou múscul per obtenir un determinat finançament, o una determinada col·laboració amb una empresa o entitat.
Les dades de l'activitat RDI de la UPC són, per tant, una eina poderosa que ens ajuda a comunicar la nostra tasca i a atraure noves oportunitats. En aquest sentit, sabem que la UPC és una de les universitats espanyoles amb major volum d'activitat en recerca i innovació. Però, què vol dir exactament això? Quants diners i projectes mou l'activitat científica a la nostra Universitat? Han augmentat aquestes xifres respecte d'anys anteriors? Quina importància tenen les convocatòries nacionals i europees? I les col·laboracions amb empreses i entitats? Quins projectes estratègics s'estan impulsant actualment?

Per donar resposta a aquestes i moltes altres preguntes, ens plau informar-vos de la publicació de la Memòria 2021 d'activitats i indicadors RDI.
La memòria de l'any 2021 inclou una introducció del 2021 de part dels vicerectors de Recerca, Jordi Llorca, i de Transferència, Innovació i Emprenedoria, Climent Molins; una presentació dels serveis d'RDI de la Universitat, un resum de l'activitat més destacada durant el 2021; un recull comentat dels indicadors principals d'RDI generals, nacionals, internacionals, d'innovació, de gestió econòmica i de producció científica; una selecció dels projectes més destacats de l'any, una breu secció amb l'activitat de comunicació RDI; i una reflexió final sobre el futur de l'estratègia de recerca i innovació de la UPC.

Al document principal de la memòria, s'hi afegeix un explorador de gràfiques interactives. Aquest explorador us permetrà navegar entre els indicadors de l'activitat RDI com els ingressos, les despeses, la contractació, etc. i personalitzar les gràfiques, tot configurant opcions de visualització com el periode o les partides.

Us convidem a descobrir-hi les activitats i indicadors que han fet del 2021 un gran any per a la recerca, el desenvolupament i la innovació a la nostra Universitat.

arxivat sota: