Sou a: Inici / COVID-19 / Comunicat CRUE 15-03-2020

Comunicat CRUE 15-03-2020

Comunicat de la CRUE a Rectors i Rectores de les universitats: El President de la CRUE, José Carlos Gómez Villamandos, després de parlar amb el Ministre de ciència i  Innovació, Pedro Duque, en el marc de les mesures preses en el Real Decret 463/2020, de 14 de març de declaració de l’estat d’Alarma, ha notificat als rectors i rectores de les Universitats Espanyoles el següent acord:

1. Posar a disposició dels Serveis Sanitaris els laboratoris i grups de recerca amb coneixement sobre la reacció en cadena de la Polimerasa (PCR).

2. Que els terminis establerts en els Projectes de Recerca i qualsevol altre termini administratiu queden suspesos, mentre duri l’estat d’Alarma, Nota informativa AEI i més informació, llegir les disposicions addicionals tercera i quarta del Real Decret 463/2020