Accés a la notícia

I. Objecte i Finalitat

• Objecte: Indra i Fundació Universia convoquen ajuts econòmics per la realització de Projectes d’innovació i desenvolupament de Tecnologies Accessibles.
  • Finalitat: desenvolupament de qualsevol producte (incloent dispositius, equips, instruments i software) que pugui ser utilitzat per, o per a, persones amb discapacitat per millorar la seva inclusió sociolaboral.

II. Característiques dels projectes

• Destinataris: universitats del Sistema Universitari Espanyol o centres/escoles de negocis adscrits al mateix.
  • Projectes destinats a:
    • facilitar la vida i preveure limitacions en l'activitat o restriccions en la participació de persones amb discapacitat
    • protegir, donar suport, entrenar, mesurar o substituir funcions o estructures corporals, mentals i activitats.
  • Durada: 12 mesos (possibilitat de pròrroga de fins a 3 mesos).
  • Valor de l’ajut: 24.000 €
  • Despeses elegibles: qualsevol derivada de l’execució de la recerca; obligatòriament, un 10% de l’ajut s’haurà de destinar (donació) a una fundació per tal de vincular els usuaris al projecte; overhead UPC.
  • Despeses NO elegibles: amortitzacions, infraestructures, dietes/viatges excepte que siguin indispensables.

III. Presentació de sol·licituds

• Termini: fins el 13 d’octubre de 2021 a les 14h. Termini intern: 8 d’octubre de 2021.
  • Qui: l’investigador responsable
  • Com: via telemàtica (link(obriu en una finestra nova))
  • Què: presentació del grup + acceptació de la candidatura per part del RL de la UPC (cal signatura); memòria segons índex, i altra documentació complementària que sigui d'interès.

Descarregueu les bases de la convocatòria(obriu en una finestra nova) i plantilla per a la memòria(obriu en una finestra nova) per a saber-ne més.

Contacteu amb el personal tècnic de gestió de la unitat de la vostra USR/Campus(obriu en una finestra nova) per a qualsevol consulta i gestió de documentació i informació.

Recordeu que podeu seguir-nos al twitter @RDInacional_UPC(obriu en una finestra nova) on es publiquen totes les novetats de les convocatòries i altra informació d'interès.