FPU-MCIYU 2018: Ayudas para la formación de profesorado universitario (FPU)

FPU-MCIYU 2018

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Gobierno de España

1. Estat de la convocatòria:Tancada - Esperant publicació de llistes per part del Ministeri
  2. Organisme convocant: Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades
  3. Termini de presentació de sol·licituds: del 9 al 29 d'octubre de 2018 a les 14:00h. (hora peninsular)
  4. Convocatòria:resolució de 04/10/2018
  5. Objecte: Ajuts destinats a la formació investigadora en programes de doctorat per a la obtenció del títol de Doctor/a
  6. Destinataris: titulats matriculats en un programa de doctorat en el curs 2018-2019 o que estiguin cursant un màster que doni accés a un programa de doctorat.
  7. Requisits: els detallats en el punt 3 de la "Guía de solicitudes"
  8. Presentació de sol·licituds: mitjançant la seu electrònica del Ministeri, seguint les instruccions i els enllaços facilitats a la "Guía de Solicitudes"
  9. Documentació: Veure punt 5 de la "Guía de Solicitudes"
    1. En la primera fase
      1. NIF/NIE en vigor
      2. Certificació acadèmica personal
      3. Si el sol·licitant és estranger amb llengua oficial diferent de l'espanyol haurà d'acreditar nivell B2
    2. En la segona fase
      1. CV del sol·licitant
      2. CV del director de tesi
      3. Dades de l'activitat investigadora del grup
      4. Memòria del projecte
      5. Matrícula o preadmisió de doctorat
  10. Durada: Els ajuts són per a la formalització de contractes predoctorals de 4 anys de durada (fins a 6 en cas de discapacitat)
  11. Contacte: Qualsevol dubte relacionat amb el càlcul d'equivalència de notes s'ha d'adreçar a notamedia.uni@mecd.es. Els dubtes generals sobre la convocatòria a solicitantes.fpu@mecd.es.
  12. Més informació:
    1. Vídeos explicatius sobre els ajuts FPU i els requisits per sol·licitar-los
    2. Fullet informatiu sobre FPU i d'altres iniciatives de foment de la formació i la recerca
    3. Instruccions càlcul de la equivalència de la nota mitjana obtinguda a l'estranger
  13. Resolució per la que es publica la relació provisional de candidatures que superen la 1a fase de selecció
Les candidatures no seleccionades disposen d'un termini de 10 dies hàbils a partir del dia següent de la publicació per subsanar.

Un cop esgotat aquest termini es publicarà una llista definitiva de candidatures seleccionades en primera fase i s'obrirà el termini per a la presentació de documentació per a la segona fase.

14. Resolució per la que es publica la relació definitiva de candidatures que superen la 1a fase de selecció

Els candidats seleccionats disposen fins al dia 19 de març  a les 14:00 h per presentar la documentació requerida per a la 2a fase.
   15. Resolució per la que es publica la relació provisional de candidats seleccionats per a la concessió d'ajuts
Els candidats seleccionars disposen fins al dia 26 de juny per presentar els documents d'acceptació a la seu electrònica del Ministerio. Desde la Unitat d'Assessorament i Suport Laboral a la Recerca del Servei de Personal de la UPC es gestionarà la signatura del document d'acceptació de l'ajut per part del representant legal de la UPC.
Per a qualsevol gestió relacionada podeu contactar amb trinidad.carneros@upc.edu
   16. Resolució de concessió dels ajuts
         En breu contactarem amb les persones beneficiàries d'un ajut per a la seva incorporació.