Sou a: Inici / Personal R+D / Vols dedicar-te a la recerca? / Programa INVESTIGO

PROGRAMA INVESTIGO

Convocatòria per a la concessió de subvencions públiques, destinades al finançament del “Programa investigo”, de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives de recerca i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
GOB+MTES+SEPE+ESPAÑA-PUEDE_H_COLOR_CAS (1).pngNext Generation+Generalitat.png
NEXT GENERATION_Logo horizontal.png       PLANT RTR_Logo horizontal[1].png

1. Estat de la convocatòria: TANCADA.

2.Organisme Convocant: Ministerio De Trabajo y Economía Social y Generalitat de Catalunya

3. Descripció:

Ajuts per a la contractació de persones joves demandants d'ocupació per a la realització d'activitats de recerca i innovació en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

El programa cofinança els costos laborals i salarials dels contractes, incloent la cotització a la Seguretat Social, per un període d'entre 12 i 24 mesos.

Hi hauran diferents modalitats de contractació que permetran contractar candidats de diferents categories de PAS (s'exclouen en tot cas els treballs de suport administratiu) i PDI i amb diferents nivells formatius: títol de doctor o doctora, grau universitari, cicle formatiu de grau superior i similars.

Les iniciatives d'innovació i de recerca es desenvoluparan preferentment en ocupacions referides a sanitat, transició ecològica, economia verda (energies renovables, tractament d'aigües i residus i indústria agroalimentària), així com digitalització de serveis i data science.

4. Quadre de modalitats, costos i retribucions.

5. Termini i presentació de sol·licituds per part dels grups de recerca: Del 03/02/2022 al 09/02/2022, ambdós inclosos fins a les 14:00 h (hora peninsular espanyola).

6. Procediment (IMPORTANT):

• Aquesta convocatòria s'oferta de manera paral·lela des del Ministerio de Trabajo y Economia Social i des de l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) adscrita al Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya.
  • La UPC ha de presentar una única sol·licitud que inclogui totes les peticions d'ajuts a la contractació de cadascun dels dos organismes. Com no es poden repetir les peticions als dos organismes, heu de incloure totes les vostre peticions en un únic formulari i els vicerectors competents les distribuiran entre la sol·licitud al Ministerio i la que es faci a la Generalitat. S'ha de tenir en compte que les categories a contractar així com els imports dels ajusts són idèntics en ambdues.
  • El responsable del grup de recerca omplirà el formulari de sol·licitud en format Excel amb la relació de contractes que volen demanar. Un cop omplert el formulari l'haurà d'enviar per correu electrònic a l'adreça:  trinidad.carneros@upc.edu. L'enviament d'aquesta sol·licitud implica el compromís per part del grup de recerca de cofinançar la part de les despeses contractuals que no subvenciona la convocatòria.

7. Accés Formulari de sol·licitud.

8. Requisits:

En el moment d'iniciar el contracte, les persones joves contractades no han d'haver complert els 30 anys, han d'estar desocupades i inscrites com a demandants d'ocupació en el Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i no haver desenvolupat cap tipus d'activitat de recerca a la UPC en el termini dels 6 mesos immediatament anteriors a l'inici dels contractes.

9. Bases reguladores INVESTIGO Ministeri.

10. Bases reguladores INVESTIGO AGAUR.

11. Convocatòria INVESTIGO Ministeri.

12. Convocatòria INVESTIGO AGAUR.