Formació al professorat lector

05/03/2024

Avui ha començat l'edició de matins de la formació per al nou professorat lector. El primer bloc de matins centat en la recerca s'ha realitzat a la Sala d'Actes de l'Edifici Vèrtex. Ha consistit en 12 hores introductòries sobre el funcionament dels projectes de recerca i el suport que oferim al personal de recerca de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Les formadores d'aquest bloc són Irene Jorge, de la Unitat de Projectes Internacionals, Cristina Salinas, de la Unitat de Projectes Nacionals, i Mireia de la Rubia Garrido, cap del Servei de Suport a la Recerca i la Innovació (SSRI).

L'activitat està coordinada pel Servei de Suport a la Recerca i la Innovació (SSRI) i l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la UPC.