Sou a: Inici / Actualitat / Notícies / Programa de la Ciència al Mercat

Programa de la Ciència al Mercat

La UB, la UAB, la UPC i la UPF posen en marxa una nova edició d'aquest programa, que va dirigit a alumnat de màster i doctorat amb ganes de posar en valor la seva tesi i convertir-la en una empresa i/o formar part d'un equip emprenedor. És una formació gratuïta i presencial, que començarà el proper 17 d'octubre.
Programa de la Ciència al Mercat

El programa De la Ciència al Mercat(obriu en una finestra nova) està impulsat per la UB, la UAB, la UPC i la UPF amb l’objectiu de fomentar la transferència de tecnologia i coneixement. Va dirigit a alumnat de màster i de doctorat, de qualsevol universitat, amb una tecnologia diferencial, que volen transformar la seva tesi o tesina en una empresa i/o formar part d’un equip emprenedor.

Aquesta quarta edició serà presencial, a l’StartUB!(obriu en una finestra nova), i ja s’ha obert el període dinscripcions(obriu en una finestra nova), fins el proper 30 de setembre. El programa es farà del 17 d'octubre al 14 de desembre i inclourà 100 hores de formació sobre transferència i creació d’empreses, visites a instal·lacions i instituts de recerca i innovació, i cada projecte d’emprenedoria comptarà amb la mentoria de professionals experts.

Les anteriors edicions que s’han fet del programa han comptat amb més de 80 participants i han ajudat a crear fins a sis noves empreses emergents, com són Sensorial Processing Technology Barcelona(obriu en una finestra nova)Mitiga Solutions(obriu en una finestra nova)Zymbol Biomodeling(obriu en una finestra nova)Meetoptics(obriu en una finestra nova)NOVAMEAT(obriu en una finestra nova) i Gate2Brain(obriu en una finestra nova).

De la Ciència al Mercat(obriu en una finestra nova) està subvencionat pel Departament d’Empresa i Treball i compta amb el cofinançament del Fons Social Europeu Plus.

arxivat sota: