Programa «De la Ciència al Mercat».

11/06/2024

Ja estan obertes les inscripcions de la 6a edició del programa «De la Ciència al Mercat».

La Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat Pompeu Fabra i la Universitat de Girona posen en marxa la 6a edició del programa «De la Ciència al Mercat».

L’objectiu del programa és promoure l’emprenedoria científica i dotar als doctorands i doctors de les universitats de les eines necessàries per tal d’explorar la possibilitat de crear una empresa derivada de la seva recerca.

El programa va dirigit a l’alumnat de màster o doctorat, així com doctors amb una tecnologia diferencial de qualsevol universitat, amb ganes de posar en valor la seva tesi o tesina i formar part d'un equip emprenedor.

El programa consta de 100 hores de formació sobre transferència de coneixement i creació d’empreses. A més a més, cada projecte gaudirà d’entre 2 i 10 hores de tutoria individualitzada amb professionals experts del sector. La formació serà principalment en català i castellà.

La iniciativa està subvencionada pel Departament d’Empresa i Treball i amb el cofinançament del Fons Social Europeu Plus.

Podeu realitzar les inscripcions a través del següent enllaç.