Rebem una delegació de Connect Bogotá

12/09/2024

L'organització clau a l'ecosistema d'innovació de Colòmbia, ha visitat la UPC amb l'objectiu de conèixer i explorar possibles col·laboracions en l'àmbit de l'R+D+I.

El darrer dimarts dia 10 de setembre, una delegació de Connect Bogotá, una organització clau a l'ecosistema d'innovació de Colòmbia, ha visitat la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) amb l'objectiu de conèixer i explorar possibles col·laboracions en l'àmbit de la ciència, la tecnologia i la innovació.

Durant la jornada, els membres de la delegació han tingut l'oportunitat de conèixer el Servei de Suport a la Recerca i la Innovació, el Programa Connèxia i el Servei de Gestió a la Innovació.  La visita ha acabat amb un recorregut per les instal·lacions del Barcelona Supercomputing Center (BSC), on els visitants han pogut veure de primera mà la tecnologia d'avantguarda que s'està desenvolupant en l'àmbit de la supercomputació.

Amb aquesta visita, la UPC reforça el seu paper com a actor clau en el desenvolupament de col·laboracions internacionals en innovació, especialment mitjançant el Servei de Suport a la Recerca i la Innovació, que continua treballant per establir ponts entre la universitat i el món empresarial.

La delegació va rebre un total de 26 representants d'empreses i universitats colombianes. Per part de la UPC, hi van participar el Prof. Climent Molins, vicerector de Transferència, Innovació i Emprenedoria, el Sr. Jordi Martin Guart, director Programa Connèxia UPC i membre del Centre d'Innovació i Tecnologia UPC - CIT UPC, la Sra. Laura Tuduri, representant del Servei de Suport a la Recerca i la Innovació, la Sra. Mathilde Cadene, tècnica de la unitat de valorització i transferència del Servei de Gestió de la Innovació, la Sra. Ximena Silva, tècnica d'emprenedoria a la unitat d'emprenedoria i innovació del Servei de Gestió de la Innovació, i la Sra. María Eugenia López, Gabinet de Relacions Internacionals.