Rebem una delegació de 74 representants d'universitats coreanes

12/07/2024

Els hem presentat els serveis de recerca i innovació de la nostra Universitat i hem dialogat sobre com podem inspirar-nos mútuament.

El divendres 12 de juliol hem rebut una delegació de 74 representants de més de trenta universitats de Corea del Sud que han visitat la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). En un acte realitzat a l'ETSETB, hem presentat els serveis de recerca i innovació de la nostra Universitat i hem dialogat sobre com podem inspirar-nos mútuament i col·laborar en l'assoliment dels objectius comuns de les nostres institucions.

Hi han participat les següents persones de la UPC:

1. Sra. Montserrat Garcia-Hernandez, representant del Servei de Suport a la Recerca i la Innovació.
2. Sra. Mathilde Cadene, representant de la Unitat de Transferència Tecnològica i Innovació.
3. Sra. Laura Peraita, representant del Centre Tecnològic de la Universitat Politècnica de Catalunya - CIT UPC.
4. Sra. Laura Torres, representant de l'Oficina de Relacions Internacionals.
5. Prof. Hyuk Park, professor de la UPC i investigador en l'àmbit de l'enginyeria aeroespacial i de telecomunicacions.