Assistim a la 12 trobada de gestors/es de Catalunya

06/06/2024

L'equip de la Unitat de Projectes Internacionals ha assistit durant el dia 6 de juny de 2024 a la 12a trobada de gestors/es de recerca de Catalunya celebrada a Lleida.

Organitzada per l'AGAUR en col·laboració amb la Universitat de Lleida, la trobada és un espai per compartir bones pràctiques entre els gestors/es de projectes del sistema universitari i de recerca de Catalunya, de suport a la seva professionalització i de reconeixement de la tasca de gestió de la recerca en el sistema. Enguany, s'han volgut compartir experiències sobre la capacitat d’adaptació als canvis davant els nous reptes que ens generen els nous enfocament de les polítiques de recerca cap a un major impacte social. La Trobada 2024 pretén posar en valor la gestió de la recerca per donar resposta a la major complexitat dels projectes d’investigació d’acord als principis regulatoris, polítics i sistèmics que afecten als reptes de la recerca actual i el seu impacte a la societat.