La UPC i ACCIÓ Treballen Conjuntament per un Futur Sostenible

11/04/2024

Ambdues institucions es van reunir per consolidar el seu compromís amb un futur sostenible

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est de la Universitat Politècnica de Catalunya va rebre el pasat 22 de març la visita d'ACCIÓ, l'Agència per la competitivitat de l'empresa de la Generalitat de Catalunya. En aquesta trobada, diversos grups de recerca de la UPC van presentar les seves iniciatives centrades en l'Economia Circular, la Transició Energètica i la Descarbonització, posant de manifest el seu compromís amb un futur més verd i sostenible.

La reunió  va estar marcada per un intercanvi fructífer de coneixements i experiències, on ambdues institucions van explorar els seus interessos compartits i les oportunitats de col·laboració per avançar en aquestes àrees crucials. Aquesta trobada ha destacat la importància de la cooperació interinstitucional per aconseguir resultats significatius, a mesura que el món empresarial i acadèmic s'uneixen per abordar els reptes mediambientals.

Com a punt àlgid de la jornada, els participants han tingut l'oportunitat de visitar el Laboratori de l'Hidrogen (CER-H2), liderat per l'investigador Lluís Soler Turu. Aquesta immersió en la investigació d'avantguarda ha il·lustrat el compromís de la UPC en el desenvolupament de solucions innovadores per afrontar els reptes energètics del segle XXI.

La trobada entre la UPC i ACCIÓ ha reafirmat el compromís compartit amb la sostenibilitat i ha obert les portes a una futura col·laboració que promet avanços significatius en la lluita contra el canvi climàtic i la construcció d'un futur més verd i equitatiu.