La UPC Promou la innovació en mobilitat lleugera a la V Immersió Estratègica del Light Mobility Cluster

11/04/2024

La Universitat va presentar el seu catàleg de cursos durant l'espai Showroom de la sessió

La Universitat Politècnica de Catalunya va participar en la V Immersió Estratègica del Light Mobility Cluster, a través del Digital Innovation Hub de Catalunya (DIH4CAT). En aquest esdeveniment clau, el professor Cecilio Angulo va destacar les últimes innovacions en robòtica i intel·ligència artificial, subratllant les prestacions de serveis que ofereixen en aquest àmbit.

Com a impulsors de la formació i el desenvolupament professional, la UPC va presentar el seu catàleg de cursos durant l'espai Showroom de la sessió. Aquesta oportunitat va permetre a una trentena d'empreses i associats del clúster explorar una àmplia gamma de capacitats tecnològiques i habilitats soft, posant en relleu el compromís de la UPC amb la preparació dels professionals per afrontar els reptes de la mobilitat lleugera (Light mobility) del segle XXI.

Amb una destacada presència en aquest esdeveniment estratègic, la UPC reafirma el seu paper com a líder en innovació i formació en el camp de la mobilitat, consolidant el seu compromís amb el desenvolupament de solucions avantguardistes per als reptes del futur.