Participem a la conferència de l'European Association of Research Managers and Administrators

24/04/2024

Personal tècnic de l'Àrea d'R+D+I de la UPC s'ha desplaçat fins a la seu de l'esdeveniment a la ciutat d'Odense, a Dinamarca. La UPC participa en la presentació de les novetats de l'aliança Unite!

Avui i demà se celebra a la ciutat danesa d'Odense la conferència 2024 de l'associació europea de gestors i administradors de recerca (EARMA, per les seves sigles en anglès).

La UPC hi és present, i participarà demà a les 12:30h en la presentació de les novetats de les novetats en l'àmbit de l'R+D+I de l'Aliança europea UNITE!, juntament amb dos altres representants del Politecnico di Torino i del Grenoble Institut d'ingénierie et de management. S'hi presentaran els resultats de l'IRIS, la xarxa comuna de serveis de recerca i innovació de les universitats membres de l'aliança. Un projecte pilot desenvolupat per les 9 universitats participants a UNITE! amb l'objectiu de grear una xarxa de personal tècnic que ofereix serveis conjunts per a la sostenibilitat de l'aliança, per al personal investigador i per als gestors i administradors de recerca.

Fins a la conferència s'hi han desplaçat 1.460 persones, representants de 450 entitats de l'ecosistema de recerca europeu i internacional (universitats, centres de recerca, hospitals, etc.) i provinents de fins a 52 països diferents. El tema principal d'aquest any és la intel·ligència artificial i com aquesta està transformant la gestió de la recerca.