Premi Europeu per a Dones Innovadores 2025

11/07/2024

Ja es poden enviar les sol·licituds pel Premi Europeu per a Dones Innovadores 2025

El Consell Europeu d’Innovació (EIC) i l’Institut Europeu d’Innovació i Tecnologia (EIT) llancen un any més l’edició del Premi Europeu per a Dones Innovadores.

Aquesta iniciativa conjunta reconeix els notables èxits de les dones emprenedores que impulsen un canvi positiu per a les persones i el planeta a través de les seves empreses innovadores, destacant també el paper crucial que les dones juguen en impulsar la innovació.

Hi ha 3 categories de premis:

• Categoria Dones Innovadores de l'EIC: Obert a dones fundadores i cofundadores de la UE i països associats. Es concediran tres premis de 100.000 €, 70.000 € i 50.000 € a les tres sol·licituds millor classificades.
    • Categoria EIC Rising Innovators: Dirigit a innovadors prometedors menors de 35 anys. Es concediran tres premis de 50.000 €, 30.000 € i 20.000 € a les tres sol·licituds millor valorades.
    • Categoria de lideratge de dones de l'EIT: Centrada en dones amb una connexió directa amb la comunitat de l'EIT. Es concediran tres premis de 50.000 €, 30.000 € i 20.000 € a les tres sol·licituds millor classificades.

Per tal de poder participar has d’enviar la teva sol·licitud a través del portal d'Oportunitats de Finançament i Licitacions per a cada categoria de premi, (1): EIC Women Innovators category, (2) EIC Rising Innovators category i (3): EIT Women Leadership category. Tens temps fins al 25 de setembre a les 17h per apuntar-te.

Les investigadores i fundadores d’spin offs de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Maria Pau Ginebra, i Maria Fátima Lucas de Zymvol Biomodeling, van guanyar les edicions de 2018 i 2020 respectivament.