Promocionem el Full de ruta en ciència oberta al Campus Besòs

18/04/2024

El delegat del rector en ciència oberta i ciutadana, Rafael Vidal Ferré, va explicar els punts principals i el paper d'alta rellevància que hi tenen els campus al llarg del territori UPC.

Ahir vam ser a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (Campus Diagonal-Besòs UPC) per explicar el Full de ruta en ciència oberta i ciutadana de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Com a exemple de projecte de ciència ciutadana liderat des del Campus Besòs, es va explicar l'activitat que realitza el Laboratori de Control del Medi Ambient de la UPC pel que fa el control d'episodis d'olor en àrees urbanes, col·laborant amb diversos municipis a través d'espais webs o amb l'aplicació Nasapp per arribar a la ciutadania.

Van acompanyar al delegat del rector Anna Rovira, cap de recerca del Servei de Biblioteques, Mireia de la Rubia Garrido, cap del Servei de Suport a la Recerca i la Innovació, Montse Gallart i Roser Alonso Bargallo, punts de contacte referents en ciència ciutadana al Campus Besòs.