ATRAE 2024

Ajuts per incentivar la incorporació de talent consolidat

Quan?

02/07/2024 a 09:00 fins a 24/07/2024 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Nom de contacte

Telèfon de contacte

Afegiu l'esdeveniment al calendari

Dirigit a

Personal investigador consolidat i de reconegut prestigi internacional

(R4)

Retribució

mínim 80.000€ bruts anuals

Sol·licituds

Fins el 24/07/2024 a les 14:00 h

Objectiu

L'objectiu principal d’aquesta convocatòria és facilitar la incorporació de talent investigador consolidat, de reconegut prestigi internacional i que hagi desenvolupat recentment un període rellevant de la seva activitat professional a l'estranger.

Es considera talent investigador consolidat, de reconegut prestigi internacional, a persones que responguin a criteris tals com trobar-se dins del 10% d'investigadors més destacats en la seva àrea d'especialització a nivell global, ser investigador/a responsable d'un projecte actiu ERC, tenir el nivell més alt de la carrera acadèmica/investigadora en el seu país d'origen, o haver dirigit com a IP un nombre significatiu de projectes de recerca en convocatòries competitives, nacionals o internacionals, havent realitzat al llarg de la seva carrera contribucions de gran rellevància i impacte en la seva àrea d'especialització.

Requisits generals de l'IP

Per poder ser admesos al procés selectiu, els/les aspirants han de complir, en el moment de la sol·licitud, els requisits següents:

• Titulació: Grau de doctor/a amb data anterior a 1 de gener de 2017.
  • Haver estat vinculat professionalment amb organismes de recerca estrangers durant, al menys, 5 anys en el període compres entre l'1 de gener de 2017 i el 2 de juliol de 2024 (data d'inici període sol·licituds).
  • No pertànyer a cap cos de funcionaris docents universitaris d'universitats públiques, ni ser personal funcionari de carrera d'organismes públics de recerca, ni estar contractat per una universitat pública espanyola com a professor/a contractat/ada doctor/a o professor/a permanent laboral.
  • No haver superat un procès selectiu de les places descrites anteriorment.
  • No serà necessari estar vinculat durant el procediment de concessió de l'ajut. Sí durant la execució del projecte. S'admet dedicació a temps parcial durant el primer any.
  • Abans que finalitzi el període d'execució, la UPC crearà un lloc de treball de caràcter permanent en l'àmbit de coneixement de l'IP.

Durada ajut

• 3 a 4 anys, a elecció de l'IP.

Característiques

Projecte per facilitar la incorporació de l'investigador, facilitar l'inici o consolidació d'una línia de recerca i la adequació i renovació dels espais i laboratoris i la millora dels equipaments.

Quantia de l'ajut

• Fins a un màxim de 1.000.000€.

Presentació sol·licituds

Els interessats, o els membres de la comunitat universitària que tinguin contacte amb algun candidat interessat, han d'enviar enviar un correu amb el CVA del candidat proposat, abans del dia 15 de juliol a captaciotalent.sp@upc.edu

Documentació i suport