Càtedra Chip_Mostres d'interès d'empreses

• Càtedra Chip_Mostres d'interès d'empreses
  • 2023-07-24T00:00:00+02:00
  • 2023-09-01T23:59:59+02:00
  • En el marc de la convocatòria Càtedra Chip 2023, s'informa a totes les potencials empreses interessades, que la UPC presentarà sol·licitud a la modalitat Internacional. En cas de voluntat de participar, podeu trobar tota la informació a la notícia. Data límit: 01/09/2023
Quan?

24/07/2023 fins a 01/09/2023 (Europe/Madrid / UTC200)

I. Objecte:

• En el marc de la convocatòria Càtedra Chip convocada pel Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación DIgital, des de la Universitat Politècnica de Catalunya s'informa que es presentarà una proposta. És necessaria la participació de com a mínim, una entitat del sector productiu que aporti mínim un 15% de l'import finançable total del pla d'actuacions (durada mínima 4 anualitats), abans del 30.06.2026.

II. Requisits de l'entitat del sector productiu:

• Ser una entitat que tingui activitat econòmica en un sector relacionat amb l'àrea temàtica de la càtedra.
  • Col·laborar amb la universitat beneficiària i la resta d'entitats integrants de la càtedra en el foment de la col·laboració universitat-empresa que resultin en l'aplicació de resultats d'investigació a productes o serveis de valor afegit dins del teixit industrial espanyol.
  • Posar al servei de la càtedra el coneixement de l'àrea de mercat en el que aplicar els resultats d'investigació, així com els mitjans tècnics i de personal, en el seu cas, que siguin necessaris per a assegurar una transferència de coneixement efectiva dins de la càtedra.

III. Documentació a presentar:

• Declaració responsable del compliment dels requisits (format lliure). Document signat pel representant legal de l'entitat.

En cas de mostrar interès, si us plau, envieu correu suport.rdi@upc.edu