Doctorats Industrials AGAUR

Ajuts a empreses i centres de recerca per al desenvolupament de projectes de doctorat industrial.

Quan?

06/05/2023 a 00:00 fins a 11/12/2023 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Nom de contacte

Afegiu l'esdeveniment al calendari

Dirigit a

Personal investigador de primera etapa (R1)

Quantitat

xx€ bruts anuals per beca

Sol·licituds

Fins l'11/12/2023 a les 14h

Objectiu

En els projectes DI han de participar com a mínim dues entitats, almenys una representant l’entorn acadèmic i almenys una representant l’entorn empresarial, que han d'haver signat un conveni de col·laboració per dur a terme conjuntament el desenvolupament del projecte.

En els casos en què un centre de recerca, una fundació hospitalària o un centre tecnològic liderin el projecte, el conveni de col·laboració haurà d’estar signat també, necessàriament, per la universitat del sistema universitari de Catalunya on s’hagi de matricular de tutoria de tesi el candidat o la candidata.

.

Requisits

• Per part de l'entorn acadèmic es poden beneficiar d’aquesta convocatòria els organismes de recerca amb seu a Catalunya, en concret: universitats, centres de recerca, fundacions hospitalàries i centres tecnològics. Aquestes entitats han de ser beneficiàries d'un ajut SGR.

Per part de l'entorn empresarial es poden beneficiar d’aquesta convocatòria, sempre que no siguin organismes de recerca o ens dependents d'aquests:

a) En els projectes DI-COF (cofinançats amb centre de treball a Catalunya), qualsevol empresa, excepte les que puguin fer el rol d'entorn acadèmic, els centres adscrits a les universitats i els departaments, les delegacions i els serveis territorials de la Generalitat de Catalunya.

b) En els projectes DI-ESP (ajuts específics), les empreses amb centre de treball a Catalunya o fora de Catalunya, en aquest últim cas sempre que sigui dins la UE

Sigui quina sigui la modalitat, les entitats de l’entorn empresarial i l’acadèmic han d’haver signat un conveni de col·laboració.

En aquests projectes hi poden participar altres institucions d’acord amb el que es prevegi al conveni corresponent.

.

• xx