R1 - Investigador/a de primera etapa

Properes convocatòries R1

Convocatòries R1 tancades

FPU UPC 2024
  • Convocatòria per a la incorporació de personal investigador en formació.

FPI-UPC PERTE Chip 2024
  • Ajuts de formació de professorat universitari per a la realització de la tesi doctoral a la UPC.

FPU-UPC 2023 Complementària
  • Les beques de doctorat de Google donen suport directament als estudiants de postgrau mentre cursen el seu doctorat, i els connecten amb un mentor de recerca de Google.

Google PhD Fellowship Program 2024
  • Ajuts per a la Formació de Professorat Universitari (FPU)

FPU Ministeri 2023
  • Ajuts a empreses i centres de recerca per al desenvolupament de projectes de doctorat industrial.

Doctorats Industrials AGAUR
  • Convocatòria d'ajuts per a contractes Predoctorals per a la Formació de Doctors 2023 (Antiga FPI)

Ajuts Formació de Doctors 2023
  • Ajuts Joan Oró per a la contractació de personal investigador predoctoral en formació

Joan Oró FI 2024
  • Convocatòria per a la incorporació de personal investigador en formació (FPI-UPC 2023)

FPI UPC 2023
  • Ajuts dirigits a la contractació de personal investigador predoctoral en formació.

FI SDUR 2023

FPU UPC 2023