Programa Indústria del Coneixement 2023 (AGAUR)

L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha publicat en data 6 de setembre de 2023 el Programa Indústria del Coneixement 2023.

Quan?

27/07/2023 a 08:00 fins a 20/11/2023 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha publicat la convocatòria del Programa Indústria del Coneixement 2023, el termini de presentació de les sol·licituds és de:

• Modalitat A. Llavor entre el 14 de setembre de 2023 i l'11 d'octubre de 2023 a les 14.00 hores (hora local de Barcelona).

• Modalitat B. Producte entre el 14 de setembre de 2023 i l'11 d'octubre de 2023 a les 14.00 hores (hora local de Barcelona).

• Modalitat C. Innovador entre el 23 d'octubre de 2023 i el 20 de novembre de 2023 a les 14.00 hores (hora local de Barcelona).

No obstant, el termini intern per a tramitar des de l'SGI la signatura del representant legal de la UPC i l'enviament de les propostes a AGAUR via internet, és el proper dia divendres 6 d'octubre de 2023 per a les Modalitats A i B, i el 15 de novembre de 2023 per a la Modalitat C (gestio.innovacio@upc.edu).

El nou programa vol impulsar un model econòmic basat en el coneixement, incentivant la transferència dels resultats de la recerca provinents dels diferents centres de generació de coneixement del sistema català de ciència i innovació, a fi i efecte d’aconseguir la generació de llocs de treball d’alta qualificació i una millora significativa de les activitats innovadores.

L’estructura del Programa planteja una linealitat entre les diferents modalitats en base a la maduresa de les seves idees:

La Modalitat A. Llavor, planteja l’obtenció d'evidències inicials sobre la viabilitat tècnica/comercial i una orientació al mercat dels resultats de la recerca que situarien el projecte en millors condicions per afrontar la fase de prova de concepte. Accés formulari i memòria

La Modalitat BProducte se centra en la maduració tecnològica d'aquelles idees que hagin obtingut evidències suficients sobre el problema detectat i la solució proposada. Accés formulari memòria

La Modalitat CInnovadors se centra en la maduració comercial en la fase més propera de mercat, amb l'objectiu d'explotar comercialment les tecnologies.

Els ajuts del Programa IdC consisteixen en

(a) un finançament econòmic per executar les activitats previstes:

• Quantitat fixa de 20.000,00 (vint mil) euros ajuts Llavor

• Fins a 150.000,00 (cent cinquanta mil) euros ajuts Producte

• Fins a 84.000,00 euros dels quals com a mínim 60.000,00 euros han d'anar destinats al finançament dels costos de personal per a la contractació d'una persona innovadora als ajuts Innovadors

(b) un Pla d’acompanyament (formatiu) que té per finalitat guiar i assessorar els equips participants en la valorització i transferència dels resultats de la seva recerca.

Algunes de les principals novetats que presenta el nou Programa són:

• La incorporació de la convocatòria Innovadors dins el Programa Indústria del Coneixement.

• Els ajuts dels projectes Producte seran de fins a 150.000 € (abans 100.000 €).

• La creació d'un panel específic de Socials on s'inclou els àmbits de coneixement de Ciències socials i Arts i humanitats.

Més informació sobre les bases i la convocatòria al següent enllaç de l'AGAUR.

Enllaç aquí de la presentació tècnica (ppt) d'AGAUR del dia 15/09/2023.

Per a qualsevol dubte us podeu dirigir a: gestio.innovacio@upc.edu