Beques d'iniciació a la recerca (INIREC) 2024

Per fomentar que l'estudiantat de grau i màster matriculats a la UPC s’iniciï en la recerca.

Quan?

01/01/2024 a 00:00 fins a 31/12/2024 a 23:59 (Europe/Madrid / UTC100)

Dirigit a

Grups de recerca que vulguin contractar estudiants

Quantitat

En funció de la dedicació

Sol·licituds

Obertes

Objectiu de la convocatòria

L’objectiu d’aquesta convocatòria és fomentar que els estudiants/les estudiants de grau i màster s’iniciïn en la recerca. Aquesta tipologia d’ajut s’adreça a persones que estiguin matriculats en estudis de grau i/o màster de la Universitat Politècnica de Catalunya durant tot el període de vigència de la beca.

Requisits

• El projecte ha d'admetre el finançament de beques.
  • La persona que sol·liciti una beca d'iniciació a la Recerca de la UPC ha d'estar matriculada en estudis de grau i/o màster de la UPC, durant el curs acadèmic en què estigui en vigor la beca.

Dedicació

• Mínim 5 hores setmanals i màxim 20 hores setmanals.

Durada mínima de 3 mesos i màxima de 24 mesos.

Retribució

La disponibilitat del grup de recerca ha de cobrir el cost total de la beca, tenint en compte la següent taula de proporció dedicació/sou:

Hores/Dedicació

Proporció a 577,50€

Proporció a 1.100€

5hs

10hs

15hs

20hs

Quotra patronal

• Any 2024: 60,99 €/mes

Incompatibilitats

La persona guanyadora de la beca ha de tenir en compte les següents incompatibilitats:

• Si la persona ha gaudit d'un contracte laboral a la UPC previ a la INIREC, no se li podrà formalitzar l'ajut.
  • Si gaudeix de beca d'aprenentatge, no pot gaudir d'una beca INIREC.
  • El nomenament no esdevindrà definitiu, fins fetes les comprovacions adients
  • Les pràctiques curriculars i extracurriculars són incompatibles amb l'ajut.
  • Els becaris INIREC, han de realitzar les seves funcions de forma presencial.

Tramitació

Sol·licitud de noves convocatòries

Manual sobre l'aplicatiu

Inscripció

• Podeu consultar les convocatòries de beques disponibles i fer la inscripció via telemàtica: Inscripció INIREC.
  • Quan s'hagi resolt la convocatòria, el guanyador rebrà un correu informatiu, indicant la documentació que ha de presentar.

Recorda

• Les bases generals de les convocatòries a beques d’iniciació a la recerca són aquestes: Bases
  • Per la data d’inici de la beca cal tenir en compte el temps necessari per a la resolució.
  • La data límit per resoldre una convocatòria si es desitja que el becari s’incorpori en el mes en curs ve fixada pel calendari de nòmina.

Renúncia

• La renúncia s'ha de comunicar en 15 dies d'antelació.
  • S'ha de complimentar el model de renúncia i presentar-ho a través del següent enllaç

Vols prorrogar una beca?

Les pròrrogues s'hauran de tramitar a través del formulari de Renovació de l'ajut